maanantai 11. heinäkuuta 2011

Viikonlopun saldo

Huh !
Nyt olen päässyt takaisin aikatauluun viikonlopun jäljiltä. Eilen sitä ajoi 6,5 tuntia takaisin helsinkiä ja voin sanoa miten mun pylly on vieläkin ihan tunnoton pelkästään istumisesta. En ajanut yksin.. ajoin suunnilleen puolet matkasta ja sitten J ajoi loput matkasta.
Erillainen viikonloppu oli.. kivaa oli viettää vkl maatilalla... ihan jotain erillaista.. Hyvä kun tämmöiset kaupunki ihmiset tulee sinne, niin eihän me varauduttu mihinkään hyttysarmeijaan... huidottiin käsiä sinne sun tänne ja suunnilleen juostiin niitä pakoon sisälle taloon.. haha =D
Lehmiä oli jokapuolella ja muuten... tulo matkalla sinne kannukseen ..niin Hirvi käveli tien yli... siis hui miten ISO se oli... harmikseni en saanut otettuu yhtään kuvaa elukasta, koska edessämme oli asuntoauto ja sen edessä se käveli. Joten muistakaamme kun ajamme maalla niin silmät tarkkana, ne vaan singahtaa sieltä pusikosta esille.
Ja en ole ikinä nukkun niin monen kissan kanssa saman katon alla... 6-7 kissaako siellä oli ? Toooosi rauhallisia ne oli.. vähän väliä maukui mutta ei sen kummempaa.. suloisia. =)
Lauantaina oli sitten se hääpäivä.. postailinkin jo yhen jutun niistä häistä. Häät olivat pienet ja intiimit...
Morsian oli kaunis ja sulhanen komea, kirkko oli tosi kaunis ja sää oli aamulla todella upea kunnes taivas repesi, onneksi me oltiin juuri päästy itse juhlapaikkaan.. ei jouduttu sateen armoon.
Ja muuten ... satoi aika rankasti.
Tässä teille kuvia pienistä häistä :

Olin ostanut Canonin uuden linssin viime viikolla 50mm 1.8 kiinteä ja oon ihan rakastunut siihen.. jee.. mun canoni sai uuden perhelisäyksen.. ja toiseen mun perheeseenkin saapui tänään uusi tulokas =) hähääää
Tääkin kuva on otettu autosta ja tunti vauhti oli 100 km/H



Huomatkaa mun mökki vaatetus... paljas iho niin peittoon et ne mosquitot ei vaan nappaa mua =D

Hääpäivä:
Pukeuduin sitten H&M maxi mekkoon joka mulle korkojen kanssa oli pikkasen lyhyt.. mutta kesäisen kukkainen... rakastan tuota mekkoa.


Itse hääpari:


Kirkko

Bubbels:




Kotiin lähdettyämme... nämä tuli vastaan ja oikein tuli autotien reunaan pällistelemään meitä... mua vähän pelotti, vaikka tiedän että ne ei tee mitään.. =D


Että semmoiset häät oli.

Ja nyt siihen viimisimpään lisäykseen..
Tan tan taaaaa
 Neverfull damier isoin

 Ja multa tosiaankin löytyy entuudestaan se tummempi
Ja mietitte varmaan "miks kaksi samaa laukkua eri värillä ?" Noooh.. mä mietin tätä ja speedy damier 35 kokoa ja päädyin tähän sen takia, koska tykkään kantaa laukkua olkapäällä, neverfulliin saa enemmän survottua tavaraa ja Speedyä näkee 14 vee tytöillä, joten halusin vähän "aikuisempaa" versiota vaikka tuotakin näkee  aika monella, mutta kukin omalla maulla... speedyä ei saa laitettuu olkapään päälle.. mutta kaunis laukku sekin on, myyjä ehdotti mulle tätä niin otin sitten neverfullin..
Olin siskon tytön kanssa liikkeessä ,tämäkin sai ensi kosketuksen Vuittoniin.. speedy.. mini versiossa.. oi että mikä suloinen näky oli.. tytsi meni oiken peilin eteen keimailee.. hahaha xD ehka muutaman kymmenisen vuoden jälkeen sitten.. tai saa sitten multa...  Voi olla että joku kaunis päivä haen speedyn itselleni, mutta se ei ole nyt se halutuin juttu mulle.
että semmoista mulla..

AINIIN, mulla on sitten 17.7 sunnuntaina valtterin kirppiksellä varattu pöytä.. elikkä innokkaat jotka haluavat takuu varmasti halvalla kivoja vaatteita ja kenkiä itselleen... tulkaa sinne ! =D
pöytä 782... näkyypäs huonosti.. höh.. mutta silloin sitten... nyt meen tästä tyhjentää mun vaatekaappia sunnuntaita varten... ciaooooo.. =)

3 kommenttia:

  1. olen varmaankin 14 vuotias pissis kun omistan tuon speedy 30 laukun terv.27vuotias pissis

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Tällä tarkoitin että laukku on tosi upea miten sen itse omistaja kantaa sen. Voin uskoa että sinun päällä tämä näyttää upealta, mutta tuolla textillä niin tarkoitin sitä että Speedy mallisto on vaan harmillisen yleinen kopio malli ,joten niitä valitettavasti sattuu näkemään jokaisella ja juuri eu lomamatkojen turisti alueilla toreilta suosittu laukkumalli , siksi en osaa vielä kuvitella omaan käteeni semmoista.. mutta never say never =D Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi anteeksi.

    VastaaPoista
  3. Ps. ja jokaisessa meissä tytsyissä elää se pieni pissis, niin minussakin ;D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)