maanantai 1. marraskuuta 2010

viimeinen lomapäivä

Tänään tosiaankin oli viimeinen lomapäivä.
Ihan kivaa päästä takaisin töihin,kun rahatki alkaa olla vähän finaalissa.. =D
Minkälainen todellinen fiilis ?
Kaameaa. Ei yhtään inspiroi palata takaisin samaan rutiiniin.... töitä,töitä ja kotiin.
Mutta ei tää lomailua ilman mitään matkaakaan ole hauskaa,tulee semmoinen olo et tulipahan hukkaan heitettyy nämä lomapäivät,kun ei reissaa ruotsia pidemmälle. Ihan hyvin sain levättyä ja nukuin aika paljon . Laiskottelin,juhlin hmm.. kävin leffassa ja ruotsissa,siinäpä se.
Loppu viikosta alkoi tuntua että kämpän seinät ja maisemat alkoivat kaatua päälleen. Ehkä sen takia olen ollut vähän kiukkuinen ja sen pääsi todistamaan toinen osapuoli,valitettavasti.

Mutta ihana juttu kummiskin on että muutama kuukausi niin Joulu odottaa jo ovella. Joulu on ihanaa aikaa ,se lahja stressi ja viime tingassa ostettu lahjat.. kheheh.. itse kuulun niihin. Ne joulu mässäilyt.. aaaah... Viime vuonna joulukuun aikoihin,oltiin poikaystävän kanssa lomailemassa Nycissä.. niin ikävä sinne..

okei huono juttu joulussa on se,et kuluu tosi paljon rahaa lahjoihin... meitä sisaruksii on paljon ja siskon lapset,poikaystävä yms... huhuh... onneksi tulee ihan hyvät veronpalautukset,niin eiköhän se siitä sitten. Poikaystävä saa tyytyä mun ihka ensimmäiseen kaulaliinaan,minkä olen ikinä tehnyt !! =D

Siirrytään sitten takaisin tähän päivään.
Lähdin sitten metsästää Lauren Conradin Style kirjaa,mutta ne oli kaikkialla loppuun myyty,olisin niin halunnut sen ja selaillut sitä tänään.. pitää odottaa muutaman viikon että se ilmestyy takaisin kauppaan. Kierreltiin sitten keskustassa ja käveltiin. Tehtiin hyvää ruokaa ja katellaan leffoja,ihan kivaa viimeiseksi illaksi viettää näin,ei täällä Helsingissä oikein muuta keksikkään näin tähän vuoden aikaan,oli muutenkin ihan pyllystä koko ilmasto.

Tänään tämmöistä_

Paita on Bik Bok,karvakaulus H&M,farkut Gina tricot ja kengät Nykistä.
Nyt on pakko mennä silittää työvaatteet ja laittaa ne valmiiksi kassiin,et en unohda niitä.. niinkuin mulle kävi viimeisenä työpäivänä ennen lomaa.. mä UNOHDIN työavaimet kotiin ja vaatteet. tuli vähän paniikki tilanne,en löytänyt niitä mistään ja olin aamuvuorossa. Onneksi vartijoilla oli vara-avaimet,eivätkä onneksi laskuttaneet mua siitä et tulivat avaamaan mulle oven. Joudun ostaa jotkut tosi halppis housut ja käyttää miesten kokoista työpaitaa.. ei todellakaan ollut mun päivä =D
Hyvää yötä kaikki lukijat... =D

1 kommentti:

  1. moi. kiva uus nimi. onko sun poikkis oikeesti noin piiitkä? näytttää joltai 195cm, ku sähän oot vissiin kans aika pitkä noin 175cm??? tos kuvas ainakin teil on aika iso kokoero:)ja tee joskus postaus matkastelust yleisesti, mis kaikkialla oot käynyt ja mistä paikoista tykkäät erityisesti:)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)