tiistai 2. marraskuuta 2010

I would like to have

 Uudet talvi henkiset nilkkurit. Eihän naisella voi olla liikaa kenkiä ? =D
Tällaisia olen harkinnut H&M:stä
Hintakin pyöri siinä kolmen kympin rajoilla,jos nyt muistin oikein... plaaah.. 
Nämä yövuorot on just mahtavia ,kun pääsee keskiyöllä töistä kotiin eikä millään tuu uni silmille. Ei sitten auta muu kun surffaa netissä ja pyörii netti kaupoissa... Mun pitää varmaan hankkii joku esto noihin sivustoihin.. hahaha =D
Tänään tosiaankin oli eka työpäivä loman jälkeen,jaloissahan se todellakin tuntui,mutta ihan hyvin meni kaikki.
Huomenna tosiaan on aamuvuoro,niin nyt on pakko kömpii sänkyyn ja laskee niitä lampaita... missä sä oot nukkumatti ?? tuu puhaltaa unihiekkaa mun silmille !!!.. pliiiiiis =D
Ajattelin muuten tässä tehä semmoisen projektin et uudistaisin mun blogin,tekisin siitä vähän enemmän freshing näköiseksi ja muutenkin olen tässä pohtinut Blogi nimeä itselleni, Lellu on kiva blogi nimi,koska se on mun lempinimi mutta haluan vielä jotain siihen perään ? Olisko teillä joku ehdotus ? kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan =)
auttakaa mua =D Kiiiiiiiiitti !!

2 kommenttia:

  1. Lellun laiffii... Lellun laiffii laidasta laitaan.... Lellua laidasta laitaan.... Lellun lifestyle... Lifestyle of Lellu... Life with Lellu... Lellu on catwalk.... Joo, mäkään en saa unta xD Sun blogi on niin monipuolinen, että sille on tosi vaikea keksiä nimeä. Lellun kanssa lennossa?

    VastaaPoista
  2. Blogging with Lellu, Lellun vaatekaappi, Glance of Lellu..

    ps. rakastan sun pukeutumistyyliä =)

    VastaaPoista

voi kommentoida =)