perjantai 26. marraskuuta 2010

heeei

Voi että miten väsynyt ihminen voi olla. !
Tänään heräsin jo kuudelta ja läksin töihin. Ihanan kylmä ilma,oikein pakkasen puremaa sain mun jalkoihin... inhottava tunne.. varsinkin kun on paljon päällä niin tulee pakkas ihottumaa jalkoihin ja alkaa kutisee kamalasti.. not nice..
Töissä sitten oli aika suht paljon tausta hommia,tuijotin tietokonetta pyöritellen samalla numeroita.. arvatkaapas oliko loppu illasta pelkkiä numeroita mielessä ? =D
Ja mun työpaikalla on patterit rikki,kiva hillua 10 tuntia siinä plus 15 asteessa ja pääovesta vetää ulkoilmaa sisällä.. jääkalikaksihan siitä muuttuu vaan... muutenkin kun oon vilukissa..
Samoilla silmillä mennään keskiviikkoon asti.. huh.. sitten alkaapi mahtavat kolmen päivän vapaata.. Luxusta..
Musta tuntuu että olen saanut yliannostuksen glögistä kun sitä sattuu siemailee duunissa tiuhaan tahtiin.. uh !

Asu kuvia ei ole oikein ollut,mulla on ollut melkein koko vaatekaappi päällä kun on vaan niin kylmä =D Mun takki on kyl super lämmin et oli hyvä ostos.. pipo päässä ollaan menty ja hanskat kädessä.

Mun itse laittamat ripset on ollut kyllä pelastus näillä keleillä,ei mee meikit pilalle tai ripsari ei ole pitkin poskea.. hyvin ne silmissä on pysynyt ja suihkussa ollaan käyty .. Ainoastaan ala ripsissä on ripsaria.. thats it !
Sanoinkin halunneeni ne Extreme Lash ripset,mutta tosi moni sanoo että vahingoittaa aika paljon omia ripsiä,niinkuin rakennekynnetkin tekevät haittaa omille kynsille... joten taidan pysyy nyt vain tässä oma tekoisessa ripsijutussa vaan... viikon on nyt pysynyt.



Tämmöinen fiilis on melkein jokaikikisen työpäivän jälkeen.

noooh.. tulipahan sitten tilattuu netistä juttuja. Boohoolla on taas aivan mahtavia tarjouksia ja edullisia vaatteita. http://www.boohoo.com/   ihania vaatteita jokaiseen tilaisuuten ja laukkujakin.

Näitä tuli sitten klikattua.


ja muutama hassu toppia. Katsotaan tulenko olemaan tyytyväinen vai meneekä palautukseen .. JESSS kohta tulee veronpalautukset... luojan kiitos.. ! =D
Eilen kun ajoin autolla ,niin radiosta pamahti jo ensimmäinen joululaulu.. ihanaaa... joulu on jo kohta ovella ! Tässä talossa alkaa kohta soimaan vaan Frank Sinatran parhaat joululaulut.. ja piparin tuoksu...=D

mutta nyt lähen kyllä lataamaan akkua huomista varten... Have a nice weekend Bellas ! =D

2 kommenttia:

  1. Mä en kyllä nää miksi ripsenpidenykset vahingottais omia ripsiä. Itsellä kun oli pidennykset, eikä ne ollu ees kovin hyvin laitettu, ja silti ne ei millään tapaa vahingoittanu mun omia ripsiäni. Varsinkin hyvällä laittajalla ja paikassa ni ne ei vahingoita :)

    Sitten ku ne haluaa pois, ne kannattaa antaa tippua pois itsestään, se poistattaminen niillä kemikaaleilla yms on se, joka vahingoittaa niitä ripsiä kaikista eniten (näin mulle kosmetologi sanoi). Itse annoin tippua ja laitoin vaan loppuajan ripsiväriä, ettei näyttäis hölmöltä kun osa ripsistä oli niin muhkut. Yks päivä huomasin et kaikki oli tippunu pois, ja omat ripset priimakunnos =)

    VastaaPoista
  2. Okeiii =D Mun pitää vaan sitten uskaltaa vaan ottaa ne ripset... moni vaan varoitteli et omat ripset kärsii,mutta ihanat ne ovat ja niihin jää koukkuun..
    Jos on noin positiivista käynyt sulle,niin ei kait haittaa olisi itse kokeilla kans.. =) kiitti vinkistä !

    VastaaPoista

voi kommentoida =)