tiistai 9. marraskuuta 2010

voi miks et pysy maassa ?

Tänään sitten luntaa satoi taivaalta. Se alkoi pikkuisella pyryllä,illan mittaan se sitten muuttui kauheaksi lumipyryksi ja nyt sataa loskaa... en millään jaksa odottaa et sataisi kunnolla lunta,niinkuin viime vuonna... tulee enemmän sitä joulu fiilistä ja muutenkin tulisi vähän valoisempi illat.
sainpahan napsittuu muutaman kuvan pääseudun lumimyräkästä...

Ja arvatkaapas.
Kerroin et aloitin neulomisen,nooooh.. olen sitä tosi ahkerasti neulonnut ja kyseessähän on kaulaliina. Ostin kaksi lankakerää ja aika isoo.. nyt olen käyttänyt ne molemmat ja ajattelin et " meen tästä ostaa sitten lisää lankaa,et tästä kaulaliinasta puuttuu enään puol kerää,niin se on sitten valmis" ja lahja Janille olisi ready. Kävin sitten Anttilasta katsoo,NE OLI LOPPU ! keskustan anttilasta kans...miten voi olla ? Nyt se kaulaliina ei tule ikinä olee valmis.... sen eteen kun olen aikaa tuhlannut ja käsiäni,niin lankoja ei ole... =(  En mä voi mitää keskeneräistä työtä antaa... kurjaa...


Satuitteko katsomaan sunnuntaina MTV EUROPE MUSIC AWARDSEJA ? Itse tykkään musiikista paljon ja tämmöiset ohjelmat on tehty mua varten. Tämän vuoden Host toimi kuvan kaunis Eva Longoria-Parker. Ohjelman aikana tyyli ja vaatetus vaihtui tiuhaan tahtia,upeita luomuksia nähtiin ja GAGA puku tuli myös esille.
Ideoitaha siitä tuli itselleen kans.. "mun on pakko saada tuollainen mekko, ihana hiustyyli,ihanat korut,ihanat kengät.. yms... "

Tämmöinen mekko on aivan ihana pikkujouluihin,jokaiselta pitää löytyy ainaskin yksi jotain pikkumustaa.. ihanat noi olkatoppaukset.

Punainen ehdottomasti jouluun.

Mä haluun noi hiukset !

Lisää pikku mustaa

     

 Tämä asu oli ihan mun favorit.

Upea väri yhdistelmä !

Ja tässä on Gaga asu..

  Mä en tiiä mikä toi on ?? makkara ?

upposiko teihin vai oliko ihan hutia ?

Muhun ainaskin upposi,nyt itse lähden metsästää itselleni sitä täydellistä pikku mustaa.. =D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)