torstai 18. marraskuuta 2010

jiiiiiiii

Nyt se tuli !!
Mun muutaman viikon etsimisen jälkeen  sain sen kotiin.
Tätä kirjaa tosi moni muoti blogi kirjoittaja on hehkuttanut,itsekkin halusin sen omaan kotiin.. en sen takia koska muillakin on vaan ihailen tämän tähden tyyliä.


Lauren Conradin Style kirja:



Kirja sisältää tyyli oppaita,klassisia tyylejä,juhla asuja,arki asuista juhlava tyyli,kenkiä,meikkejä ja kampauksia. Täydellinen opas mulle. !
Kirja tilattiin minulle Tampereesta ja siinä meni se 3 päivää kun sain viestin. Kiitoksia kuuluu Stockmannin akateemisen henkilökunnalle... hyvästä palvelusta ja nopeasta toiminnasta.
Hain tämän kirjan sitten aamulla stockmannista enkä voinut olla lukematta . Töissäkin vähän selailin ja melkein joka sivun kohdasta tuli tämmöinen fiilis " OOOOO... mä haluun tuollaisen tyylin,heeeei vähän hyvä idis,Ihanat Kengät yms ..."

vähän kurkistus kirjan sisältöön:



Pojat jos ette tiedä mitä ostaa tyttöystävälle,niin tässä olisi pikku vinkki siihen.. Tämä Kirja !
Kirja ei ole todellakaan hinnalla pilattu.. 23€

Heti kun aloin lukea tätä ,niin lähin ihan oikeasti omaan vaatekaappiin tonkimaan samantyylisiä vaatteita ja kokeilemaan näyttikö se mun päältä yhtä tyylikkäältä kun Lauren..  niin kätevä kirja,tulee pelastamaan mun monet päivät.. jiiiii... =D
Nyt menen syventymään tähän kirjaan..
Tänään oli kyllä tosi kiva päivä töissä,työvuoroo piristi se että asiakas tuli luokseni ja kertoi lukevansa blogiani... Mahtavaa.. =D  mulle tuli se freeze olo taas.. hahaha..

3 kommenttia:

  1. sun blogi on ihana täältä saa aina tosi hyviä idiksiä pukeutumista varten ja kun käy shoppailemassa että mitä kannattaa ettiä ;DDDDDD
    oot tosi jänskän näkönen piilo linssien kanssa!!! :OOOOOOOO

    VastaaPoista
  2. netistä tilattuna 16e :)

    VastaaPoista
  3. juuuu niin onkin.. =) meikäläinen kun ei jaksa odottaa 2 viikkoo,niin pulitin enemmän.. hih =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)