maanantai 15. marraskuuta 2010

sushiiiiii.. jaaaaaaa

Tänään vietin vapaapäivän. Palkka tuli ja laskut maksoin... tylsää.. miksi pitää maksaa laskuja ? miksi ei voisi elää sitä nuorta/teini vuotta kun ansaitsi rahaa,nini ei tarvinnut vielä maksaa vuokraa.. ainoastaan puhelinlasku vaan... sitten kun hulluna painoi 16 vuotiaana töitä,niin ei tarvinnut edes maksaa paljon verojakaan. .. voi niitä hyviä aikoja.. =(
Käytiin sitten Itäkeskuksessa. Tilasin stockmannista Lauren Conradin Style kirjaa,kun ne ovat koko ajan loppu joka puolella.. noooh.. tampereelta ois tulossa mulle kirja,eli kolme päivää niin tämä ihanuus kirja on MUN =D
Eiköhän se kirja sitten osais neuvoa mua ja mun tyyliä.. klassiset tyylit here i come !! =D
Itäkeskuksessa oli jo joulu koristeet esillä. No ei joulukuusia vielä ole mutta koriste lamppuja oli.

pahoittelen kuvan laadusta.. kännykkä kameralla otettu.

Mutta uutta itäkeskuksessa oli uudistettu Ravintola maailma. Tosi hienon näköinen,moderninen ja uusia ravintoloita ... muummoassa  Sushi bar... siellä on se liukuhihna "pöytä" missä ne lautaset pyörii... nam nam... oon iloinen.

Suola ja Pippuri.. suomalaista kotimaista ruokaa tarjolla.
Prego Italilainen keittiö

Katsokaa nyt miten upea ja viihtyisä... sieltä löytyy Raxi kans.

Rodos ravintola.. kreikkalaista ruokaa

Sushiiiiiii... yaaaammmmmyyyy

upea lamppu

Ja tottakai kiinalaista löytyy ja meksikkolaista ruokaa.. hienoa ! =D
musta tuntuu että musta tulee sushi ravintolan kanta-asiakas,mutta hinnat oli kyllä aika suht korkeella.. let see .. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)