keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Luntaaaa ... Paaaljon

Voi että miten paljon tuolla ulkonassa on tota lunta.miten nopeasti se tuli ja yllätti meidät.
olen vapaapäivät viettänyt poikaystävän kanssa, mentiin eilen kattoo se harry potterin uusinta elokuvaa ja se oikeasti yllätti meidät. Oli kyl upeasti toteutettu ja hyvä. Kaksi ja puolituntiahan se kesti, mutta koko ajan tapahtui jotain.. Kyllä ne näyttelijät ovat hurjasti kasvanut ja aikuistunut. Sitten käveltiin pitkin keskustaa ja kaupunki oli jo joulukoristein koristeltu... Tosi upeannäköistä.
Mitäs oletteko jo ehtinyt korkata ensimmäiset glögit ja piparit?
Glögiä mä oon jo litra kaupalla ehtinyt juoda, mutta piparia ajattelin säästää joulukuulle =]
joulutorttujakin oon ehtinyt jo suuhun laittaa... Apua jouluusta tulee kunnon mässäily kausi..
mitäs ne lahjat? Niitäkin pitäisi pikku hiljaa ostella =]
nooooh enköhän mä kerkee hankkia ne.
Mutta mukavaa keskiviikkoa kaikille.

2 kommenttia:

  1. Mekin ollaan tehty jo joulutorttuja ja juotu glögiä =) Ja täälläkin on onneksi lunta, tänäänkin satoi koko päivän lunta, välillä todella kaunis hiljainen lumisade ja välillä taas oikein lumimyrskyä.

    VastaaPoista
  2. jouluna on ihanaa just kun saa mässäillä oikein kunnolla =D Joo täälläkin päin on oikein tupruttanut kunnolla ,hyvä että pääsee kävelee eteenpäin.. =D Mutta ei saa valittaa.. lumi on just jees !

    VastaaPoista

voi kommentoida =)