keskiviikko 17. marraskuuta 2010

olenko sinisilmäinen?

Tänään oli kiva päivä.
Okei ..aika kylmä on ollut... tänään helsingissä oli sitten pakkasta,ainaskin aamulla... olisikohan -1 astetta.
Työpäivä meni leppoisasti ,ehkä vähän tylsää kun mulla oli harjoittelija joka teki sitten melkein kaikki työt... melkein... siinä sitten ehdin rupatelloa asiakkaan kanssa ja me juteltiin sitten jalkapallosta.
minä: Niin tänään taitaa tulla se jalkapallo matsi.. Suomi Vs San marino,meinaatko katsoa sen tänään ?
Asiakas: Mulla olisi ollut 5 vapaalippua siihen peliin,mutta en viitsi mennä paleltuu ulos niin annoin pois.
Minä : Mitäh ??!! olisit mulle antanut =D mä olisin voinut mennä sinne paleltuu
Asiakas: Oikeasti ??!! voi hitsi kun olisi tullut aikaisemmin puheeksi,odota soitan muutaman puhelun... piip piip..

sitten puhelussa kesti joku muutama minuutti.
Asiakas: Sulle on varattu kaks paikkaa sinne matsiin.. oleppa hyvä !
minä: Eihä ??? kiiitos,kiitos !!!!


Näin saattaa tapahtuu kun osaa avata suunsa oikeaan aikaan.. kiitoksia paljon tälle herralle !! Tämä pelasti aika varmasti poikaystävän illan,tämä oli ihan mehuissaan kun pääsi katsomaan livenä jalkapalloo ja Jari Litmasta...  Suomi voitti sitten 8-0..
Hyytävän kylmä siellä ja yli 8000 katsojaa paikan päällä...
Parkki paikathan meni siinä hujakassa ,meillä oli kauheen kiirre matsiin ,joten jätettiin suht fiksulle paikalle. Siiis Tänään on ollut varmaan Ilonpäivä parkkipirkoille kun yli 20 autoo siinä samassa parkissa sai sakot.. siihen samaan syssyyn kuului meidän auto.. JES.. LOTTO VOITTO... ei kiva =/   mutta pääasia oli että meillä oli hauskaa,hodareita ja makkaraa syötiin =)

Toinen kiva juttu oli se et tilaamani piilolinssit tuli. Kaverini osasi suositella tämän minulle ja mulle tuli nämä linssit kolmessa päivässä !

Ja mitä mun silmiin tulee,olen laittanut itselleni "ripsipidennykset" Siis itse olen väkertänyt . Kicksistä ostanut niitä tupsu ripsiä ja liimannut paikoillaan.. nämä tuntuvat niin luonnollisilta,tosi kevyet ja halvat. On paljon helpompaa laittaa silmille kun ne valmiiksi olevat tekoripset ja muutenkin mun ei tarvitse meikkaa aamulla,kun räpsyttimet ovat paikoillaan . Jos yksi tupsu irtoaa niin liimataan uusi tilalle... suihkuun voi mennä näitten kanssa ja liima on tosi vahva. !
Piilolinssit voi tilata täältä:  ( Freshlook Colorblend ja mulla on sterlin gray,tämä tuote sopii tummille silmille )
lenson.com

mutta nyt kuumaan suihkuun ja vähän Housea =D

8 kommenttia:

  1. Ihanat noi piilarit!

    VastaaPoista
  2. oon jo pitkään seurannu sun blogias ja tykänny sun postauksista ^^
    onko noi ripsipidennykset vaikea laittaa??
    btw ihanat piilarit

    VastaaPoista
  3. kiitosh !!! =D
    Aluksi tottakai oli vähän vaikeuksia laittaa,mutta toisella kerralla meni jo napakasti. Kyllä nämä ovat helpommat laittaa kuin ne tekoripset ja muutenkin näistä tulee enemmän luonnollisen näköiset. Ja oikeaan silmään sujuu paremmin kuin vasempaan,mutta harjoitus tekee mestarin !
    Juuuuh.. mäkin tykkään näistä piilareista.. just päheet.. =D

    VastaaPoista
  4. En sano todellakaan pahalla, mutta oot mun mielestä paljon kauniimpi omilla silmien värillä:) Ehkä se jotenkin vaikuttaa ku ite sinisilmäsenä on niin tottunut, ni ei nää tunnu ees ihmeellisiltä! Plus oot niin ihanan tumma et jo sen takii tummat silmätkin käy omasta mielestä paremmin..

    Mutta ainahan sitä haluu olla semmoista mitä ei ole?! Jos on blondi niin haluu olla tumma, jos tumma niin blondi jne.. =D

    VastaaPoista
  5. Kiitos kiitos =D En todellakaan pahalla ottanut,munkin mielestä omat simmun värit on ne parhaimmat.. nääkin on kokeilu mielessä vaan..
    Ja oot kyl oikeassa tossa blondi haluu olla tumma ja tumma blondi... mulla vaan sattuu just noin menee hiusten värissä.. =DDD
    Tummuuden olen perinyt iskältä =D

    VastaaPoista
  6. Heippa L!

    Kannattaa kokeilla Circle Lens/Doll Eye piilareita, ne sopivat todella hyvin Aasialaisvaikutteisille silmille, tosi monet esim. Korealaiset soap starit käyttävät niitä "herkän" vaikuteman luomiseen:)

    Sandra

    VastaaPoista
  7. Okeii !! kiitti vinkistä.. pitää seuraavan kerran tilata semmoiset =D En ole pitkään aikaan käyttänyt piilareita,niin silmät tuntui oudon väsyneeltä ... vaikka rillejä multa löytyykin,ehkä kaikille ei vaan sovi piilarit ? =/

    VastaaPoista
  8. Heyy,
    monet piilarit väsyttää silmiä, mutta Circle lens:ä voi käyttää n.vuoden ja normi värillisiä piilareita n. 2-4vk,että ne on ehkä taloudellisia;)

    Toi Holly Ann-AeRee käyttää aina niitä Circle Lensjä,sille ainakin sopii super kivasti:)

    http://www.youtube.com/user/hollyannaeree

    Kivaa joulunodotusta & tsemppiä töihin!

    Sandra

    VastaaPoista

voi kommentoida =)