maanantai 29. marraskuuta 2010

Big Apple

Eräs lukija ehdotti minulle että tekisin postauksen kaikista maista missä olen käynyt.
Kummiskin eräs maa on ollut minua lähellä sydäntä. Sinne menin ensimmäistä kertaa 2000 vuoden aikana ja se totaalisesti vei mun sydämmen. Paikka on iso ja niin seikkailu paikkainen. Ihmiset ovat todella mukavia ja Ladyyyys siellä on niiiiin paljon tarjontaa... kenkiä,laukkuja.. VAATTEITA  ...huoh... Olen lähes jokavuosi reissannut sinne... en vaan kyllästy siihen ikinä...

Mutta tässä on vähän esimakua teille Nykistä ... joulukuu 2009 oltiin siellä viimeksi.. Enjoy !!

(mä en oikeasti puhu tollei... hitaasti.. oon oikeasti suupaltti)



Meidän videoklipit nykistä... anteeksi etukäteen kuvan laadusta =D
 
 

Siinä oli muutamia video klippejä,kuvat tulee sitten myöhemmin =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)