tiistai 24. marraskuuta 2009

Kauneudesta ei tarvitse maksaa suuria summia..

Olen tässä viime kuukausien aikana etsiskellyt hiuksiin uusia,hoitavia ja edullisia tuotteita. Itse olen käyttänyt tämän vuoden Tigi tuotteita jotka kyllä kuuluvat parhaimpiin hiustuotteisiin,tuotteet kyllä kattavat sen että hiuksista tulee eloisan näköiset,kiiltävät,tuuheat ja pitävät hiusvärin elossa. Ainoa haittaa siinä taas on että tuotteet ovat aika hintavia.. hinta luokka on 20€ - 50€,ja kun mun hiuksiin uppoo aika paljon sitä hoitoainetta ja jätettävää hoitoainetta,niin onhan se kuukaudessa aika paljon =S vaikka tuote onkin älyttömän hyvä !!
Noh..tossa yksi päivä lueskelin jotain muoti lehtiä ,missä oli mainoksia semmoisesta hiushoitotuotteesta kuin TRESEMMES !
Luin lehdessä että tämä takaa hiuksille samaa tunnetta,kun kampaaja olisi juuri pessyt hiuksiasi,pehmeät,kiiltävät ja hoitavat ja hyväntuoksuiset hiukset. Käväisin sit ihan perus K-kaupassa ja huomasin että tämä kyseinen tuote oli siellä myynnissä, Litran pullot.. molemmat ..eli shampoota ja hoitoainetta... Löytyi värjätyille hiuksille, Kuiville hiuksille suunnattuja.. Volumee hiuksiin tarvitseville hoitotuotteita.. katsoin hintaa Shampoo ja Hoitoaine pullo,molemmat Litran kokoisia oli vain 8,90€ YHTEENSÄ !!! ei hullumpi hinta,joten ostin tuotteet ...siis älyttömän halvat ne oli..enhän mä menetä siinä mitään,jos ne ei ookkaan niin hyvät.
Olen nyt kokeillut tätä tuotetta ja tää tuote on OIKEESTI HYVÄ !! Tuoksuu mielettömän hyvälle,hiukset ovat pehmeät ja tuote antaa sen tuloksen minkä on luvannutkin.. olen erittäin tyytyväine tulokseen,kun omat hiukset ovat vaalennettu moneen otteeseen,niin ne ovat aika kuivat ja korppuset..
Eli ei tarvitse aina maksaa suuria summia tuotteesta ,jos haluaa hyvän tuloksen,kyllä halppis versiotkin takaa hyvänlopputuloksen !!! Eli nämä tuotteet löytyvät ihan perus kaupoista tai marketeista !


Toinen tuote minkä olen löytänyt on Schwarzkoptfilta GOT 2 BE linjastosta,niin Hiuslakka !! Voimakas kiinne,tuoksu on kuin karkkia ja harjaamalla lähtee pois,eikä jätä hiuksiin paakkuja tai valkoisia laikkuja !! On aika paljon samaa luokkaa kuin TIGI tuotteen se harmaalakka pullo ja nämä tuotteet ovat 5€ - 8€ välillä,eli edelleenkin,miksi satsaa kalliimpaan ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)