perjantai 27. marraskuuta 2009

nej nej nej !!!!

Shiiiit... oon täs parisen aamuu herännyt ja nokka alkanut vuotaa.... =(( ei haluu flunssaa... enään 9 päivää niin olisi lähtö pois suomesta,enkä halua olla kipee ... Vähän nuhane olo on,pitää nyt juoda paaaaljon teetä ja pukee lämpimästi päälle... en Halua !! no eihän ne yleensä kysy mielipidettä,et jops flunssa tulee niin se tulee sit..
En saanut oikein nukuttua yöllä,kun molempiin jalkoihin särki niin paljon,johtuu uusista työkengistä.. kun ne ei millään vaan tahdo muokkautuu jalkoihin.. ja olisi vielä tänään ja huomenna töitä ja ens viikolla 5 päivää duunia... shit.. mun jalat ei varmaan kestä siihen asti.. pakko varmaan ostaa uudet työkengät ens viikolla kun tulee palkkakin..

Sitten mun pitää värjää mun hiuksetkin sunnuntaina,kun mulla on 5 sentin juurikasvu hiuksissa..aluksi halusin et niitä vaalennettaisi asteella,mutta kun latvat on niin huonossa kunnossa niin haluan hoitaa hiukset kuntoon ensin ,sitten ehkäpä sen jälkeen.. joudun tyytyy nyt juurikasvun värjäykseen vaan.. ja ei tää nykyinen värikään mikä huono oo..

Sitten pitää mennä vaihtaa eurot dollareiksi,kun kurssitkin on täällä hyvä.

Pitää käydä hakee äipältä matkalaukut,mut en pakkaa paljon mitään kun ostan sit sieltä kaikkee kivaa,kun kuulin et siellä on nyt MEGA Alet ,kun oli "Black Friday".

Pitää tänään käydä kattoo ,vaatteita ja juttuja kaverin huomiseen synttäreihin..really exiting.. sinä päivänä mulla on tosiaan 10h vuoro et saattaa olla vaan pikainen käynti vaan...

Sunnuntaina sit kampaajalle ja tekee matkasuunnitelmaa poikakaverin kanssa.. ostettiin semmoinen New York kirja mistä löytyy KAIKKI mahdolliset shoppailupaikat,ruoka mestat ja nähtävyydet ja kaikki yleis asiat..

ja ens viikko menee työn touhussa ..

Mutta hyvää huomenta kaikille ja mukavaa päivää kaikille !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)