torstai 12. marraskuuta 2009

Vapaaaaaa päiväää.. Lelluuuus Day OFF !!!

eilinen muutto meni napakasti ja sen sai tuntea tänään käsissä ja joka ikisessä kropassa.. joka puolelle kolottaa ja särkee... naputtaminenkin tuntuu ikävältä.. mutta pitäähän mun päivittää tapahtumat tänne... tää on aika hauskaa =D Tai sitten musta on tulossa vanha.. oi oi voi..
Tänään oli kummiskin ihan oikeasti vapaata.. mun uusi kämppä on melkein valmis.. kuvia tulee joo myöhemmin tänne,heti kun ollaan saatu kaikki pienet asiat järjestettyy paikoilleen,niin voisin vaikka pitää ihan ihka omat tuparit ... wuhuu.. kämpästä tulee hiano... ainoo sillein ongelmana on se naapurin mummu..iiik.. en usko et mitään haittaa oo,kun kummiskin makuuhuoneen seinä on välissä,niin tuskin sieltä huoneesta tuu mitään möykkää tai ääntä.. vai tuleeko ?? buahaha... u never know.. ;D Ja positiivnen ylläri oli et siellä oli paaaaaaaaaljon kaappitilaa ja ihka uus kylppäri ja keittiötasot.. ja paljon nuoria naapureita...tshihihi =)
mutta tänään tosiaankin lähin ihan oikeelle asialla,tarkoitus oli tänään ostaa minulle miniläppäri,koska oon jotenkin nyt päässyt tähän blogiin mukaan niin sitä olisi helppo kantaa mukana reissussa ja se on pieni .. itse kyllä juu omistan ihan oman normaali läppärin.. mutta se on aika iso.. enkä oikeastaan tee sillä kun oon netissä ja kuuntelen musaa ja kirjoittelen..eli miniläppäri olisi erittäin hyvä mulle..


Mentiin sitten Selloon,koska viime viikolla kun käytiin siellä niin löydettiin miniläppäri poistohintaan 200€ ja muistaakseni oiskohan se ollut viel Acerin kone... mut sitä konetta ei ollut enään siellä =(( ois pitänyt ostaa se silloin.. byhyy..