perjantai 11. kesäkuuta 2010

HONG KONG here i come !

Jeps ,liput ostettu tänään aamulla ..eikä peruutusta tai katumusta lipun ostosta. mä TOIVON et lento on nyt sama kuin noilla muilla ja et se menee hyvin,mutta todella innoissani olen. Kesäloma suunnitelmat pelastettu.. jeeeee !

kaks kuukautta sitten pääsee pois suomesta ja matka kohti uusia asioita ja kulttuuria.Hong Kongin olen aina halunnut katsastaa,mä toivon et rahat riittää sielä et en mee ihan konkurssiin kun nään niitä shoppin malleja ja niitä vaatteeita.. huh..
sitä ennen meinaan ihan tehä vaatekaappiin tilaa hong kongin tuliaisille ja mennä kirppikselle myymään ,et saan rahaa matkaa varten.. jeps. =)

Selailin jo wikipediasta kaikkii kauppakeskuksia missä olisi kiva mennä.



tää oli jännä,keskellä keskustaa laiva joka on kauppakeskus,tää on must see target !

Jännää mennä semmoiseen paikkaan,missä tulen aika varmasti näkee vaan meikäläisiä,kinukkeja =DD hahaha.. Nykissä kun meni Chinatownii niin sielläkin oli pelkästään kinukkeja. Tää paikka tulee olemaan vaan tuhat kertaa isompi ,saa nähä viekö tää paikka mun sydämmestä ja NYC siirtyy kakkoseksi,en kyllä usko,koska nykki tulee AINA olemaan ykkönen mun sydämmessä.. ei mikään vaan päihitä sitä.
Matkasta tulee olemaan hauskaa,kun muutamat vielä ilmoittaisi tulevansa mukaan niin sitten meitä olisi suunnilleen 9 ! Toivon et mennää rannalle kans ottaa vähän brunaa,niin säästyy rahaakin.. =D



oi oi oi..ne ruuat sielä.. en malta odottaa et pääsen syömään oikeeta kiinalaista ruokaa. Ja varmasti tullaan käymään clubeilla,saa nähä minkälaiset bileet siellä on.. OON 95% varma et clubeilla soitetaan jumputus jumputus styge musaa,niinku all asian people likes.. ei se mitään.. kyllä sitä kestää. =D

katotaan lähetääks janin kanssa lokakuussa johonki äkkilähöl,kun mulla jää vielä kaks viikkoo lomaa ja Janilla on viikko.. let see,jos rahaa on vielä jäljellä =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)