perjantai 18. kesäkuuta 2010

valmistujaiset

Nonnih.
Se on sitten perjantai ilta.
Sairaslomalla olen hampaitten takia,ei vieläkään kunnolla pysty syömään. Vähän hölmöö mennä johonki mäkkiin tai ravintolaan syömään,kun mulla kestää yks aterian syöminen joku lähes 30-40 minuuttia. =) mutta alkuviikosta tuli jo kutsu valmistujaisiin mun ja Janin ystävältä Kiralta ,tai oikeastaan hänen kaksoisveli (huonompi puoli)pelasi Janin kanssa viime vuonna samassa jengissä,sitä kautta oon Kiraan tutustunut ja viime juhannuksena.
Oli tosi kivat juhlat. Jenkki oli illan teemana,Jenkkiläistä ruokaa,Nachoja,hodareita,sipsii ja aivan sairaan hyvää valkosuklaa kakkua... yammmm.. pakko kysyä jokupäivä reseptiä.. oli sika hyvää.. =D
Miksi Jenkki teemana ? Kira kävi koulua jenkeissä 4 vuotta,valmistui sieltä ja palasi takaisin suomeen,oon niin kateellinen kiralle kun sai nähä koko jenkkilän ja asua siellä. Sehän on vielä mun haave päästä jenkkeihin asumaan muutamaksi vuodeks.. mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa .. ei voi ikinä tietää.. =D

Illan asuna mulla toimi,keltainen röyhelö paita ja vihreät Chino housut,5 vuoden vanhat ruskeat korkkarit toimi hyvin asun kanssa. en viittinyt mitään mekkoa laittaa kun on itsellään koko ajan vilu olo,kun tää kämppä on niiiiiin kylmä.




ja sitten paikan päällä:




Sisko ja sen veli
Kira ja Krisu =D





hitsi kun en ehtinyt saada Kiran valmistujais hatusta kuvan,se oli kyl hieno hattu =D

Jeeeeeij.. yks hyvä kuva pojista


Sitten alko tää juomapeli Beerpong ?
eli on kaksi joukkuetta,jokaisessa joukkueessa on kaksi. Sitten asetellaan muovimukit missä on bisseä pöydän päihin,niinkuin keilat tai kun mennään keilaamaan. Yksi pari saa heittää vastustajan lasiin pingis pallolla,jos pallo sattuu menemään vastustajan lasin sisälle,niin vastustajat joutuvat juomaan,eli vähän hassua... jos itse heittää lasiin pallon,niin en joudu juomaan vaan vastustaja... Mitä jos mulla on sika hyvä sihti,niin sit tulis vaan kauhee kuiva kurkku mulle =D







hahahaha... Jani yrittää heittää yläfemmaa,Teemu taas yrittää suojella noita kaljamukeja ja Krisu.. hahaha.. voi toista.. himoitsee kaljaa,mutta kun ei saa juoda yhtään,kun on sunnuntaina peli..





niin joo,sorruin sitten yhteen HM:N kesä alessa olevaan Jumpsuit vaatekappaleen,mä yritin vastustaa ,mutta oli niin halpa vain 10€ ja olin tosi kauan ettinyt tätä . Helppo,mukava ja ei hiostava.

okei,vessa käynnit saattaa olla vähän "vaikeita" kun pitää riisuu melkein itsensä alasti.. =D ei haittaa...

Ja niin nää mun on pakko näyttää myös. Mun MEGA kuulokkeett... nää on oikein pelastus mulle,arki aamuisin kun raksamiehet poraa seiniä.


ja nää kuulokkeet toimii ainaskin silloin,kun ei jaksa kuunnella poikaystävän puheita tai jalkapalloa,toimii loistavasti ! =D

mutta huomenna töihin.. jee =D ja sitten ystävän synttäreihin.. nyt unten maille ciao =D

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin vasta, ja oon nyt lukenu tätä tähän asti kello tulee kohta 3 hehe :D mut vaikutat tosi mukavalt ja jotenkin tää blogi on niin erilainen ku mikään muu minkä tiiään, tää on jotenki aidon oloinen blogi mikä on harvinaista.
    Jään seurailemaan ehdottomasti !! :)

    VastaaPoista
  2. eikä =D kiitti,ihanaa kuulla positiivisia palautetta... niinku mottooni kuuluu "Be yourself Everyone is already taken." ; D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)