tiistai 15. kesäkuuta 2010

normi päivä

jep,siinähän se päivä suhahti ohi. Aamulla joutu taas herää siihen et raksamiehet poraa seiniä. Ajattelin tässä mennä joku kaunis päivä,kun tämä remontti näköjään kestää tämän koko kesän,niiiiin ostaa kuulosuojaimet !! Ei se haittaa jos mulla on aamuvuoro,mutta kiva yövuoron jälkeen herätä aamulla,kauheeseen poraamiseen ja jumputukseen.. alkaa vaan itsellä pinnakiristyy kun ei saa nukuttua arkipäivät.
Toivottovasti huominen aamu olisi vähän hiljaisempaa.
Tänään sitten jouduin heräämään aikasin,soitin hammaslääkärille.. en saanut täksipäiväksi aikaa,kokeillen sitten huomenna jospa olisi tuuria.. =)
Siivosin sitten lattiasta kattoon,pesin vaatteet,imuroin,pesin lattiat,tiskasin ja muuta pinta siivousta..
En tajua ! Ostin muutamia kuukausia sitten muutamat viherkasvit IKEASta ja olen erittäin hyvin pitänyt niistä huolta ja pakkauksessa luki vielä että " Ei tarvitse kastella usein" ja olen viikon välein kastellut,mutta musta tuntuu et ne tekee vaan kuolemaa.. MOLEMMAT !! pyyyyh... yritän niin kovasti,mutta se ei näköjään riitä... valoa ne saa aina välillä,kun uskallan avata olkkarin verhot.. silloin kun raksamiehet on tauolla.. joten mikä mättää.. ?? =( Lehtiä tippuu sinne sun tänne,kohta ei ole jäljellä kuin itse runko... olenko mä vaan niin surkee.. ?
Heti kun parveke on valmis,jeeee saadaan lasitettu parveke,niin sisustan parvekkeen ihan kunnolla,ostan kukkia yms.. =)

Töitä on ollut paljon,ihan hyvä näin.. en pääse tuhlailee rahoja vapaa-ajallani ja sitäpaitsi en ole ostanut mitään nyt muutamaan viikkoon. On ollut vaikeita aikoja esim. Lauantaina,näin Stockalla aivan ihana Friis & Company valkoisen niitti laukun,se olisi ollut täydellinen kokoelma mun laukkujen kanssa,eikä hintakaan ollut kuin 63€,eli miksi en ostaisi pois ?
Mutta Jani sitten sanoi että säästä rahaa,niin ostat sieltä Hong Kongista niitä laukkuja. Totta Jani puhui. En ostanut,mutta silti se jäi kummittelee mun päähän.. Se laukku...... mutta vielä kaksi kuukautta niin sitten se on menoa =D Cant Wait !!

Vuoropäällikön tehtäviä olen nyt tämän kuukauden tehnyt. Ei se hirveästi poikkea omasta vuosien takaisista tehtävistä,enemmän vaan paperi ja tausta työtä. On se kivaa kun saa uusia haasteita omalla työpaikalla ja vastuuta. Tottakai onhan se myös pelottavaa et " Apua jos mä nyt mokaan tämän,sitten tulee huutoja " =D ei saa ajatella noin ,kukaan ei ole täydellinen ,jokainen aloittaa pohjasta ja virheitä sattuu ja niistä opitaan.
Itse Ravintolapäällikkö jää ihan kohta lomille,ja mulle jää paikan vastuu muutamaksi kuukaudeksi,jännittää sikana.... hyvin se menee,sitä vartenhan mä sen koulutuksenkin kävin. =) (pitää vähän psyykata itseään )
Ei vitsi ... mä lähen Hong Kongiin.. en tajua sitä vielä,mä oikeasti odotan sitä päivää kun seison terminaalilla,lippu kädessä ja laukut vieressä with the Boys.. saas nähä mitä siitäkin tulee... khehehe.. xD

mutta nyt loppu höpöttely ja unten maille painun. Öitä öitä kaikille =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)