lauantai 26. kesäkuuta 2010

Juhannus

Heeeij.. täällä taas !
Nyt vietetään juhannusta,mulle tää juhannus on ollut suht rankkaa.. vähäiset yö unet ja naurettu paljon. Tämän päivän aijon ottaa ihan iisisti,nukkua,siivota ja olla vaan.. vähän miettiä elämän asioita,kun .. emmä tiiä,mutta aina kun on joku vappu,juhannus taikka uusi vuosi,niin jollain tavalla mun ihmissuhde kärsii vaan... dont know why ??
nämä pakko juhlimis päivät ei kyllä taida olla ihan mulle tehty.. =D
Mutta tosiaankin torstaina alko sitten ne vapaat,eli juhannuksen viettoon. Töissä oli kamala kaaos meneillään ja kaiken lisäksi juuri rysän keskellä,mun piti selvittää asioita ulkomaalaisen asiakkaan kanssa,joka valitettavasti puhui vaan englantia . Puolituntia siinä vierähti kun selviteltiin asioita,joka ei ole edes meidän vika vaan pankin. Tuntui pahalta,kun en voinut hoitaa mun hommia,vaan työkaverini kärsi siitä tekemällä yksin ... Ihmisiä vaan virtasi ja virtasi sisälle.. tuli vaan semmoinen olo et: "ettekste mee viettää mökille juhannusta,mitä te täällä teette? menkää jo sinne !" =D Sitten siinä kasin aikoihin tuli soitto et " Tuutko meijän kanssa laivalle? lähtee 21.30 laiva satamasta et päätä.. kiva siinä muutamassa kymmenessä sekunnissa päättää lähteekö vai ei..
sitten olin vaan " no hitto,mitä mä yksin kotonakaan teen,sanoin sitten joo et lähen messiin " ( nää extempore reissut on just mahtavii )
Ajoin kotiin töistä varmaan tuhatta ja sataa,pakkasin tarvittavat tavarat 5 min ja kävin hakee kaverin Jackyn tosta samalla ja sitten nokka kohti laivaterminaalia.
Meillähän ei ollut lippuja varattu,vaan odotettiin peruutuslippuja ... ja me saatiin ne.. meitä lähti joku 10 ihan tosta noin vaan.
Olin ihan hikinen töistä päästyään,en edes ehtinyt käydä suihkussa,enkä syödä koko päivänä mitään,muutkin oli tullut rannalta suoraan terminaaliin.. hahah =D
Laivalle päästyään,kaikilla oli kauhee nälkä.. heitettiin meidän hyttiin tavarat.. Uskokaa pois,meidän hytti oli niin sokkelo paikassa,et meni tosi kauan ettiä koko huone.
Tämän jälkeen mentiin syömään.. yam yam.. ihanaa ruokaa.. =D

single paikat =D




Ja oi miten nätti ilma kruunasi meidän miniristeilyn. Oli pakko päästä kannelle ottaa kuvia ja olla vaan,kattoo kaunista auringon laskua.



siellä kannella tuuli ihan sika paljon,hyvä et tukka ei lähtenyt päästä,vaikka kaikki mun hiukset onkin ihan omat, ja kuinka kylmä siellä tuli.

kuvista ei välillä tullut mitään kun tuuli hirveesti,hiukset oli koko ajan naaman edessä

yks onnistunut kuva kun pidän Hanin hiuksista.. hahaha =D


minä ja hiep... roni näköjään sooloilee yksin Titanicia. =)


Titanic x4


Leena,Leena ja Hani ja mun THIS IS SPARTA gladiaattori sandaalit.. =DD

Mentiin sitten Tax freehen ostaa juomat ja tarpeelliset tavarat. suunnattiin sitten laivankannelle ,leikkii juomapeliä.. tai siis muut sitä pelasi,ite kun en juo niin säästyin tuskalta ja huonolta ololta.


puolen yön jälkeen yksi ehti jo sammua hyttiin =D


THIS IS SPARTA.. hahahah

piti vähän sensuroida..khehhe..

yöllä sitten juoruiltiin ja puhuttiin,nukuin ihan oikeasti tunnin ja sitten suoraan aamulla tax freehen ostaa jotain ja sitten kotiin. Mieletön väsymys olo,tuntu et juna olisi just ajanut mun yli... pääsin kotiin,niin sammuin sohvalle ja nukuin siihen kuuteen iltapäivään asti.

kui väsyneen näköinen mä oon ? =D

Ai niin ,yritettiin sit hanin kanssa lämppää yhtä yksinäistä miestä tanssilattialla,ei se oikein lämmennyt meille... kyllä se sit Hieppiin lämpeni..


perjantaina sitten menin kavereitten luokse grillailee ja chillailee,oli tosi kivaa kun porukkaa oli paljon,super hyvää grilli ruokaa ja seura. myöhemmin illalla eksyttiin sitten Huuman baariin,luultiin et siellä on ihan tyhjää,et kaikki on jossain muualla viettämässä juhannusta,mut toisin kävi,paikka oli ihan tupaten täynnä porukkaa,tuntu kuin olisi ollut sillitpurkissa,niiin kuuma ja tungosta oli... alkoi ahdistaa ihan sikana,oltiin varmaankin 30 min,niin lähettiin pois. Oli kyllä vähän turha reissu sinne huumaan. Sitten mentiin vaan kiltisti kotio päin.
Tänään sitten lauantaina oon ollut vaan kotona,ihan kivaa näinkin,huomenna jaksaa sitten painua takaisin työmaallee.. jee.. tosi kivaa... not.

mutta toivottovasti kaikilla on ollut todella kivaa juhannusta,itsellä ainaskin ollut,paremmin olisi voinut mennä... mutta.. tää tyttö menee lepää... ciao ciao..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)