sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

jep.. what can i say... sooooooo tired.
Niin laiskan laiska päivä. Nukuin siihen kahteen asti kun toinen tulee huoneeseen et "lähen kohta ruokakauppaan" Tuli itelleen kauheen syyllineen olo kun oon ollut juhlimassa.. ei muuta kun nousin sängystä ja lähin kauppaan mukaan. Mulla on niin veto pois.. huoh..
Kaupan kassallakin,ei ollut yhtään energiaa mihinkään.. kassa täti moikkasi,itsekkin kyllä moikkasin,mutta hiljaa.. Sitten kassatätä vaan ärähti mulle " NIIN KUULE MOI ! " säikähdin ja huusin perään. " NO moi moi" annoin sitten mun pankkikortin joka oli uusi,unohdin allekirjoittaa taakse sitten se täti vaan ärähti mulle " Onks sulla henkkareita ? " aattelin vaan mielessä et... mä en nyt jaksaaaaaa,,miks sun pitää kiusaa mua. noh ojensin sen henkkarin ja saatiin sit ostokset tehtyy ja sitten kotiiin.. ihanaa..
Kotona tein sitten Janille ruokaa,kanapastaa.. syötiin ja menin sohvalle makaamaan.. nukahdin..
nukahdin varmaankin 1,5 tunniksi ja kohta lähen katselee janin matsia... oisin kyllä voinut tänään nukkua kokopäivän,ois tehnyt niin hyvää mulle.

pipo päähän,paljon vaatetta koska ulkonassa on kylmä.... go red team !!
ciaooooo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)