keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

kolme viisauden hammasta pois,eli se siitä viisaudesta.

jep.
Menin sitten aamulla hammaslääkäriin,kun ei yöllä saanut nukuttua ollenkaan,kun hampaisiin särki. Soitin aamulla suunnilleen ysin aikoihin emergency call,sain klo:12.00 ajan.
Menin sinne sitten,en ikinä ole oikein tykännyt hammaslääkäristä ja menen sinne vain jos on pakko,tää tilanne oli sitten tämmöinen.
Menin sinne ja mua odotti joku alle 30vee pumpattu kundi ja yksi avustaja tyttö hänen kanssaan. Ajattelin vaan et " Voi eiiiii.. pitääkö mun oikeasti avata suuta ja näyttää mun leegot tolle kundille "
Siinähän se sitten tutkiskeli ja sanoi mulle " Sulla ei ole kyllä yhtään reikää,et toi särky mikä sulla on johtunee noista sun kolmesta viisaudenhampaista,nyt olisi hyvä vetää ne kaikki samalla pois ,et ei tule enempää kipuja.
Makasin vaan siinä tuolilla ja olin et " Oletsä nyt ihan tosissasi? Nyt kaikkiko ?"
"parempi nyt vetää,muuten ne kaksi vaivaa sua myöhemmin ja koko ajan"sanoi lääkäri mulle.
"anna sitten vaan mennä" Sanoin ja sitten alko kauhee jalkojen tärinä ja se tuskahiki,kun se alko kaivaa niitä pihtejä ja se PUUDUTUS PIIKKI !!! Siis mitään inhottavampaa ei ole kun tungetaan piikkejä kitalakeen,sattui niin paljon,siis enemmän kuin tatskojen ottaminen,niiiiiin inhottava tunne.. en kyllä enään halua kokea samaa tunnetta.. !! never ever !!!
ja sitten viisi muuta pistosta meni ikeniin ja alaikeniin,sitten alkoi se puutuminen ja noitten puutumisen jälkeen ..puhuminen ei luonnistunut ollenkaan,tuntu et kaikki alko turpoo naamasta ja puhuminen.. kheheh... puhuin suuvinossa.. Jani sanoikin et mun puhetyyli on ihan samanlainen kuin Gerald Butler,eli puhuin vinosti =D

Tämän jälkeen mulla oli 3 tuntia aikaa saada verenvuoto suusta ja turpoaminen pois,kyllähän se laski se turvotus vähän ajan kanssa. Marssin sitten suoraan töihin ja arvatkaa se olotila ,kun puudutus lähti,niiiiiiin KAMALA kipu oli plus huono-olo ja pyörrytti sikana. Pystyin olemaan töissä sen viisi tuntia ja oli pakko lopettaa työt siihen,heikotti ihan kamalasti ,jokainen askel ja suunavaaminen oli tosi tuskaista..
Viisi tuntia ekaa kertaa elämässäni kipeenä töissä oli niiin hidasta ja kauheeta mulle. En suosittele kellekkään menevän töihin samana päivänä jos on hampaita kiskottu,minä hölmö olen yksi esimerkki siitä,menin töihin ja nyt en voi puhua ollenkaan enkä edes syödä ! Söin päivän aikana yhen Croisantin ja muuta en pystynytkään syödä...
Hiljaisena pysyn nytten nämä muutamat päivät,onneksi kirjoitus onnistuu. =)
Ai niin ..kävin sitten ostamassa tarjoustalosta korvakuulokkeet ja voin kertoa TOIMIIII.. pääseen vetää sikeitä ihan rauhassa.. mutta ihanaa päivää kaikille,meitsi menee sänkyyn lepää ja potee tää särky pois..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)