tiistai 28. syyskuuta 2010

Hairstyle

Heeei.
Olen tässä nyt kuukauden ajan pähkäillyt itelleni uutta Lookkia ja tarkoitan kyllä hiuksiini. Mun hiukset ovat olleet aina,pitkät,vaaleat ja aina välillä tummatkin. mutta pitkät ovat olleet aina. Haluaisin niin kovasti jotain uutta kehiin. Haluaisin hirveästi leikkaa ihan lyhyeksi tukan,mutta tulenko sitten pitämään lyhyestä tukasta ? osaanko laittaa sitä tukkaa mitenkään ?
 tosi moni mun kavereista on leikkauttanut tukan lyhyeksi,mutta muutaman kuukauden päästä ovat laittaneet pidennyksen,juuri sen takia et on kaduttanut . Ja ne pidennyksen laitto ei ole mitenkään hirveän halpaa puuhaa..

Olen tässä muutamia malleja katellut:



Jos lyhyeksi aijon leikata,niin nämä mallit ja tyypit olisi juuri se mistä tykkäisin. Ainoa onhelma mulla on lyhyessä tukassa et mulla on henkari mallinen olkapää ja leveä,tuleeko se vaan enemmän esille jos lyhyeksi leikkaan?
(kuvat on googlesta kopsattu)


tukan väri on aivan ihanan tasainen.

Ja sitten tämä henkilö on loistava löytö Jeannie Mai "How do i look" ohjelman juontaja. Niin nätti ja se tyyli mikä hänellä on ,aivan ihana ! ja tukka tyyli ja väri !!!





pitäiskö mun lähteä opiskelee kauneuden alaa ? hrrr.. siinäpä vasta kysymys =D

2 kommenttia:

  1. en raaskisi leikata, mutta se on totta että vaihtelu virkistää ;) ties vaikka tulisikin entistä ehompi. ja toi kauneudenhoitoalalle lähteminen ois hieno asia,siis jos aidosti kiinnostaa. itse opiskelen kosmetologiksi ja päivääkään en vaihtais pois vaikka raskasta se opiskelu on. Tyytyväinen asiakas on niin suuri täyttymys! Ihanaa syksyn jatkoa ja harkitse ja pähkäile pääsi puhki tuon hius asian kanssa. :)terkuin. tyttö-88

    VastaaPoista
  2. mutta ku sun pitkä tukka malli oikeesti sopii sulle tosi hyvin :DDDD

    jkm

    VastaaPoista

voi kommentoida =)