sunnuntai 19. syyskuuta 2010

saturday fever

hoiiii!
Tänään sitten oli mukava päivä.
Aamulla oli töissä,ihan kiva työpäivä.. illemmalla sitten odotti ystävän tuparit.
Töistä kun pääsin,niin suuntasin nopeasti kotiin valmistautuu iltaa varten. Aika väsynyt olin työpäivästä,eikä aivoja yhtään raksuttanut mitä sitä laittaisi päälle.
Etsin varmaan joku tunnin , Ei vaan löydy mitään päälle pantavaa ! hahaha.. tuttuako ? Vaatekaappi pursuaa vaatteita,mutta ei ikinä löydy sitä sopivaa.. ! Jeps ainaskin tänään valitettavasti sattui näin mulle.. Onneksi se ei nyt ihan mun maailmaa kaatanut. =D

Mun outfit oli tämmöinen:


hiuksiakin ehdin kihartaa suoristusraudalla,nopeat meikit naamalle ja ready to go..
Kämppä oli aivan mahtavalla alueella,tottakai keskellä keskustaa,ihanan meren vieressä helsingissä.
Sisustus oli merihenkinen ja ripaus maalaista.. love it <3 Tuli vaan itselleen semmoinen olo et haluaisi äkkiä vaihtaa oman kodin sisustusta .
Illan aikana suunnattiin kahteen baariin ja siitä sitten Mc Mäkin kautta kotio päin.
Ihana kaatosade yllätti meidät sitten.
Sanoin just poikaystävälle miten onnekas se on kun en juo ja mulla on ajokortti. Eli tämä tarkoittaa sitä että olen aina jokakerta kuskina kun mennään yhdessä ulos.
toivottovasti teillä kaikilla oli onnistunut vkl ilta,mulla ainaskin,mutta mun jaloilla ei.. muutamat astui varpaille tanssilattialla,nyt mun varpaita koristaa kauniit rakkulat.. jee.. =D
nite nite <3

2 kommenttia:

  1. Saako kysyä, että miksi et juo? Haluaisin itsekkin olla juomatta, mutta ärsyttää sit kun kaverit ihmettelee sitä..:O

    VastaaPoista
  2. Niin varmasti ärsyttää. Joudun itsekkin tänäpäivänäkin vakuutella ystäville että en halua juoda,et ei ole oikein minun juttu. Kaikkea ne yrittääkin et saisi juotettuu ekat kännit mulle.. haha.. mutta mission fail. Maistanut toki olen yhden tai kahden huikan ja totenut että miten pahalta alkoholi maistuu.
    Alkoholi ei vain ole minun juttu. Välillä kun näkee baarissakin tai clubeilla,miten jotkut käyttäytyy "typerästi" alkoholin alaisena ja mites se aamukrapula ? en varmaankaan missaa hirveesti mitään.
    Musta on ihanaa pitää hauskaa ilman huono-oloa,muistaa kaiken illasta,ei tee mitään typerää ja tärkeintä .. pystyn huolehtimaan ystävistäni kun he eivät itse pysty =)
    Respectiä saan aika paljon ystäviltäni kun en juo =)
    Aina ei tarvitse tehä niinkuin muut,tai miten he haluavat.. Ole omaitsesi.. =D
    okei miinus puoli.. "kun et juo ,olet automaattisesti kännikuski"

    VastaaPoista

voi kommentoida =)