sunnuntai 26. syyskuuta 2010

I got the Fire,Fire,Fire !!!!

Tänään on sitten perus saturday fever olo.
Töistä kotiuduttua,lähettiin poikakaverin kanssa tohon melkeen naapurille  kyläilee,siellä odotti meitä herkullinen aasialainen kana maissi keitto,yams.. =D
Tosi kivaa kun kaikki oli koolla,vähän syötiin ja pelattiin sitten BINGO ! Tosiaankin rahasta. Me hävittiin Janin kanssa 18€ buu,oli kyllä muutama tilanne,kun ollut lähellä voittoa,mutta onni ei suosinut meitä tänään, Eikä muakaan lotossa.. höh... 7 miltsii meni jollekkin onnekkaalle.. onneksi olkoon vaan sinne vaan ! Voin laittaa mun tilinumeron mihin tosiaan otetaan vastaan lahjoituksia.. =D

Illan asu on the Bomb... hahaha



Ja mä jätin mun auton tänään tarkoituksella kotiin,kun pikkuveli lupasi olla kuskina tänään mulle. Mutta kappas kappas,jouduin sitten ajelee 3 eri autolla illan aikana.. hahah eli se siitä autottomasta illasta.
Mun jalat huutaa hoosiannaa ,nyt nukkumaan ja huomenna pääsee viettää vapaapäivää med poijkvänn..
Toivottovasti teillä kaikilla oli hauska lauantai ilta,tää neiti menee nyt nukkuu.. ciao ciao.. =D

4 kommenttia:

  1. On kyllä seksikäs asu! :D
    Hauskaa vapaapäivää! :)

    VastaaPoista
  2. UPEAT saappaat !!!! ;OOOOO

    jkm

    VastaaPoista
  3. Kiitos kiitos ihanaiset !<3
    Pituutta pystyy huijata noilla säärisukilla ja mulla oli semmoiset saappaan sisällä.. ;D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)