torstai 16. syyskuuta 2010

i love u,come to mama

Kotiuduttu taas työrintamalta.
Väsyttää,mutta kummiskin sitä energiaa on vielä jäljellä.. Käyn varmaan ylikierroksella ?
Jokapuolella on kauheasti kaikkea ale juttuja. Forumissa forum päivät,sellossa pyöreät päivät,Kampissa kampitus päivät.. ihan jokapuolella ! Oletteko löytäneet mitään löytöjä ? Itse en ole ainaskaan.
Enpähän ole juuri oikeastaan ehtinyt käydä missään kiertelemässä tai kattelemassa. Hyvä löytä mulle olisi joku superhyvä hiustenleikkuus paikka.
Järkytyin eilen suihkun jälkeen kun katsoin peiliin,Mun hiukset ulottuu jo peppuun asti ! Pakko tehdä jotain asialle !!  Heti kun sitä kunnon aikaa löytyisi ,niin nips naps mun hiuksille vaan.. Tälle luutalle kyytiä heiii =D
Hong kongissa ehdin jo värjätä hiukset,nyt vain uutta lookkia kehiin vaan. =)

Olen tässä viikon pyöriskellyt Louboutin sivuilla.. ai että kun yhdet tai muutamat kun saisi tänne kotiin,niin olisi tämä tyttö onnellinen. Mulla ei tarvitse olla samaa merkkiä monta,keräilen itseasiassa satunnaisesti kaikkia merkki juttuja ja nyt olisi Christian Louboutin korkokengät kyseessä.





todella huikeat korot jokaisessa kengissä,mutta olen kokeillut näitä jenkeissä. Se tunne miten ne muokkaantuu jalkaan ja se pehmeys,niillä vaan on niin helppoa kävellä ilman että jalkoihin särkee tai tulee rakkulat. Jokaisella naisella pitää ainaskin olla yhdet jimmy choo tai louboutinit.
Mikä estää ostaa näitä?
Hinta.
 katsotaan tuoko joulupukki mulle kotiin tänävuonna.
Kait teilläkin on jotain ,mitä haluaisi kovasti ?
Musta tuntuu että mulla riittää niitä" Haluun haluun" asioita..  tämän takia olen työnarkomaani.. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)