maanantai 13. syyskuuta 2010

tyylejä mitä ihailen

Kerroinkin tossa viime kirjoituksessani,että olen niitä ihmisiä jotka pukeutuvat rennosti ja huolettomasti.
Tottakai tulee niitä päiviä kun haluaa kunnolla tälläytyä ja tuntee itsensä naiseksi.. =D
Korkokenkiä ja mekkoja löytyy niin paljon kaapista,mutta olen vaan alkanut arastaa käyttää niitä,
Syy tähän on, ystävät on aika suht lyhyitä,joten jos itselläni on päällä 10 sentin korot,niin erotun kyllä reippaasti porukasta . ja tämä tunne ei ole ihan mua .
Olen semmoinen joka sopeutuu mieluiten porukkaan,kuin se et yrittää erottua joukosta,vaikka ainahan kannattaa olla oma itsensä .
Mekko.. hmmm.. jaa.. mä en kyllä osaa sanoa miks en käytä,en varmaankaan osaa käyttää tai sitten se johtuu siitä ,et olen aina ollut se "poikamainen" tyttö.. =D Ja varmaankin johtuu myös siitä ,jos haluun mennä baariin ,tanssii paljon,niin farkut tai shortsit on se parempi valinta.
ensinnäkin jos haluat välttää niitä humalaisia "idiootteja" jotka yrittää jotain cliseetä muutaman promillen humalassa =D

mutta tässä muutamia tyylejä ,jotka ovat minua.

Jessica Alba


Näissä yhdistyy mun lempparit: Maiharit,farkut ja kaulaliina.

Audrina Patridge


Ja miten yksinkertaisella asusteilla saadaan wow tyyli. Farkut ja korkkarit. Vähän rokahtavaa.. mii like it.

Kim Kardashian





Ja tässä muutamia hipahtavia tyylejä.



Ja tottakai ...someday,olisi ihanaa näyttää tältä.

iskikö tyyli mitenkään teihin ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)