keskiviikko 29. syyskuuta 2010

ihana syksy




Tänään tosiaankin oli vapaapäivä.
Heräsin tosi aikasin kun remppamiehet poraili ulkona jotain juttua ja mulla oli jäänyt ikkuna-auki.. ja arvatkaa jaksoinko laittaa ikkunan oven kii ? No en. =D
Vähän pyöriskelin netissä ja kattelin telkkarii,sitten päätin että.. "teenpähän nyt inventaarion mun vaatekaappiin " siitä se lähti,lähes puolet vaatteista lensi lattialle ja ympäri ämpäri kämppää,siis miten paaaaaljon niitä vaatteita onkaan. Tosi paljon farkkuja ,paitoja jotka ovat niin hyvässä kunnossa,osa vaatteista olen käyttänyt valehtelematta alle 5 kertaa,niitä vaan sattuu vuosien aikana kertymään sinne kaapin pohjalle. Mulla alkaa kolmen viikon päästä loma,niin silloin kyllä varaan pöydän Valtterin kirppiksestä ja myyn ne kaikki pois,parempi niin et vaatteet menee jollekkin toiselle käyttöön,kuin se et ne seisoo mun kaapissa.
Tämän jälkeen lähettiin poikakaverin kanssa keskustaan pyörii ,oli niin kaunis syksyinen sää.

Ja mitä voin sanoa ! Voi herran jestas toi kuvaus alue,aika karua !! =D tällasta tää on meidän julkisivuremppa.


 

 Käytiin siellä Niken uudessa kaupassa,tämä sijaitsee Kamppi keskuksen pääsisään käynnin edustalla. Ja voin sanoa et oli hieno kauppa. Jani sekosi ihan täysin " mä haluun ton,ton ja ton "..  Eli Niken ystävät,nyt on uusi Niken kauppa kamppi keskuksessa ja pysyvästi tulee olemaan siinä. Enemmän ehkä juoksu lenkki vaatteita,mutta kyllä sieltä löytyy niitä hienoja kenkiä myös,Maxit yms....

Käytiin sitten Sokoksen 3+1 päivillä ja mikä hullun mylly siellä oli. Ihmisiä tunkeili sinne sun tänne,kaikkea oli tarjouksessa,mutta mulle ei tarttunut mitään mukaan. Ehkä se johtu siitä ihmis massasta. Mutta ohi mennen ku vilkuilin niin meikkejä oli edullisin hinnoin ja shampoot ynnä muut hoito purkit.

Ja me käytiin siellä Riviera Maisonin liikkeessa,mun sydän meinasi pysähtyä kun näin ne super ihanat sisustustarvikkeet siellä,niiiiin paljon silmänruokaa ja niin paljon kaikkea mikä sopisi omaan kotiin. Liike sijaitsee Bulevardin kulmilla Diesel kaupan vieressä. Varoitan: kun meette sinne niin kannattaa varata sitä aikaa ja rahaa.. siellä kyllä pystyy pistää raha haisee jos vaan haluaa.
Riviera Maison tästä löytyy heidän koti sivu.
Ja tässä kuvia Helsingin liikkeestä.


Aaaaaa <3
Kira kun mä seuraavan kerran vierailen sun ihanassa kodissa,niin älä ihmettele jos yritän viedä sun huonekaluja mun omaan kotiin.. hahah =D

mutta tämän aijon ostaa kotiin tässä lähiaikoina.

Todennäköisesti mulla olisi vaan karkkeja ja herkkuja tossa kupissa ja Janilla nuuskakiekkoja.

pakko alkaa jatkaa ton kirppis kasojen kasaaminen,haluun jo nopsaa niistä eroon =D

4 kommenttia:

  1. Mun pitäisi todellakin kans tehdä tuo inventaario vaatekaapilleni, se on vaan mahdottoman vaikeaa aloittaa :D Yksi päivä katsoin yhden hyllyn ja kyllästyin jo siihen xD Tuo on kyllä niin ihana tuo sinun pilottitakkisi! Haluun samanlaisen :) Sisustuskaupoissa on kiva käydä hakemassa inspiraatiota, mutta yleensä niissä on liian kallista ostaa mitään :f

    VastaaPoista
  2. ihana toi purkki! ja upee toi riviera kauppa. onkos siel millainen hintataso? paljon esim toi herkkupurkki tulis kustantaa?

    VastaaPoista
  3. Mun oli pakko tehä,kun uudet vaatteet ei enään mahtunut hyllylle =D Nyt on tilaa uusille vaatteille,pitää vaan kohta kärrää noi kirppisvaatteet kirppikselle =D
    Takki on Hennesistä ja oisko joku 30€ vaan,aika halpa ja lämmin kans =)

    VastaaPoista
  4. Riviera on todella ihana kauppa. Noita purkkeja on kahta kokoa,se minkä haluaisin niin se maksaa joku 60€.. aika kallis =S ja se pieni kustantaa 30€,mutta noita kuulema myydään kyllä Stockalla tai sokoksella ihan ok hinnoin. =)
    Rivieran hinnat ovat kyllä "kalliita",mutta pakko sieltä on kyl hakee jotain omaan kotiin .=D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)