torstai 16. syyskuuta 2010

my inspiration

Holaa..
Töitä on ollut hurjan paljon ja väsymystä pukkaa.
Olen ollut vähän muutaman päivän laiska asujen mukaan.
Eilen oli vähän kurja ilma, aamulla satoi vettä,sumuista vettä ja muutenkin tuntui siltä että " bai bai summer ja tervetuloa winter "
Mulla oli päällä eilen mun Hunter kumisaappaat ja voin sanoa että,hyvin ne oli yhteistyössä mun jalkojen kanssa =)

Tänään jatkuu vähän samaa linjaa mun Copycat jutun kanssa. Ja ei ihan kauhean kauas mennäkkään.
Tänään vuorossa siis Kim Kardashian isosisko Kourtney Kardashian.
Rakastan farkkuja,rentoja paitoja ja mikä parasta tässä asussa yhdistyy mun lempparit.
Poikamaiset farkut ja valkoinen paita... sooooo simple. =)


Ja omavalintani on:



Paita on Hennesistä ,upea löytö ja edullinen. Se on oikeasti pitkä,eli sen kanssa voi käyttää legginssiä ja muutenkin väljä ja rento. Eli voin huolella syödä itseäni tänään ähkyksi =D
Housut on Pepe Jeansit,5 vuoden vanhat farkut jotka toimii vieläkin.
Vyö on Hennesistä
Ja lasit Gina Tricotista.

Nythän ei ole enään kauheen lämpimiä ilmoja,niin en viiti yhdistää näihin sandaaleja. Valkoiset tennarit toimii aina ja miksi ei korkkaritkin..

On tää vaan kivaa =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)