maanantai 25. lokakuuta 2010

graaah

nämä muutamat päivät on mennyt ihan kotona,sängyssä ja sohvalla. Muutaman päivän aikana on tuntunut että ei jaksa tehdä mitään,super laiska olo, eikä tee yhtään mieli lähteä minnekkään.
Eikai mulla ole syys masennusta ?
Olo asuna mulla on toiminut pyjama housut,yö paita ,huppari ja villasukat. Mä en vaan voi käsittää miten noi tämän talon lämmitykset eivät vaan voi pysyä siinä normaalissa. Täällä ei pysty olla ihan normaalissa rennoissa olo asuissa. Yleensä mulla on toppi ja shortsit,mutta ne ei oikeasti riitä. Muutenkin kun köllötän sohvalla,niin olen suunnilleen päiväpeiton alle hautautunut kokonaan ja silti on kylmä.
Välillä on kivaa olla ihan all natural,siis todellakin natural.. ei meikkiä ja tukkakin pörröttää sinne sun tänne.

ai kamalaa miten bad hairday,but who cares ? kotona mä oon.. itehän mä joudun itseäni kattoo ja tottakai se toinenkin osapuoli.
Mites pystyttekö mennä itse ulos ilman meikkiä yms... ? Luin just viime viikolla yhdestä lehdestä,missä oli anna Eriksonin haastattelu, hän sanoi näin suunnilleen,että ei pysty ikinä lähtee ilman meikkiä ulos,vaikka olisi vaan kauppa käynti tai salille,hänellä pitää olla vähintään ripsiväriä,poskipunaa ja vähän huulikiiltoa.. Mun mielestä aika hassua.. =D Kyllä mä ainaskin kuljeskelen meikittä kaupassa ,tai salille silloin kun ei ole fiilistä meikata,vaikka itse ihan henkilökohtaisesti tykkään laittaa itseeni "nätiksi" =D
En tiedä. Antaako se meikki ja laittautuminen sitten vaan enemmän sitä itseluottamusta ?
Kyllä mä itsekkin muistan sen päivän kun ekaa kertaa elämässäni olin meikittä poikaystävän edessä. Alkoi ajatukset pyörii että " mitä jos se pitää mua rumana,kun mulla ei ole meikkiä? Entäs jos se säikkyy mun luonnollisia kasvoja ja juoksee pois ? " mutta ihan oikeasti,pitää olla sitten tosi pinnallinen osapuoli jos ei hyväksy tyttöä sellasena kuin on,luonnehan on se tärkein. Sitä sä joudut kestämään useita vuosia. =D
meikit on niinkuin taiteilijan työvälineet ja kasvot ovat ne missä sä ne " taideteokset " näytetään. =)

Ps: Mun lomailu alkaa pikku hiljaa kyllästyttää... no miksi ? Koska kaverit lentää To Koreaan ja kaikki muut on töissä,eli yksipuolista lomailua.. =/

4 kommenttia:

  1. Ei susta saa pahan näköistä =) Ja, no, kaikki ihmiset on kauniita... Mä en itse meikkaa yleensä, harvoin meikkaan. Tänään meikkasin, eli laitoin ripsiväriä xD

    VastaaPoista
  2. : DDDDDDDDDDDD
    Mun mielestä kaikki ihmiset ovat kauniita omalla tavallaan.. ja mikä tai mitä luokitellaan kauniiksi ? Komeaksi yms... =D siinäpä kysymys teille ;D

    VastaaPoista
  3. Heiii, mistä noi luomi tarrat voi tilata?

    VastaaPoista

voi kommentoida =)