maanantai 4. lokakuuta 2010

nite mare !

Nukuin viime yön aika huonosti.
Uni meni näin:
Oli kaunis päivä,vietettiin mun perheen ja poikaystävän kanssa todella hauska viikonloppu mökillä..  (Olen kerran elmässäni ollut mökkireissussa,mutta anyway) sitten kaikki tapahtui nopeasti.
Minä ja poikaystäväni seistiin kahdestaan todella valoisassa huoneessa ,vain me kaksi, tuntui että oltiin niin onnensa kukkuloilla,kaikki oli täydellistä, sitten Jani avasi suunsa : " emmä pysty tähän enään " olin sillein "mitäh ? nyt en tajua ? " sitten kaveri vaan katosi johonkin. kaikki tapahtui niin nopeasti.
Kotiin päästyäni avasin tietokoneen ja Facebookin. J statuksessa luki näin: " Nämä vuodet maailman ihanimman tyttösen kanssa ovat ohi,kiitoksia näistä vuosista. Pojat täältä alkaa taas sinkku kausi ! "
Tuon tekstin kuin luin,tuntui että iso pala sydämmestä olisi tippunut,kauhea kirpaisu ja särky sydämmeen iski. Miten voi olla ?? Tuntui että meillä oli kaikki hyvin ! En tajua. Kauhea ahdistus,yksinäisyys,suru ja se tuska tuntui vaan.
Otin puhelimen käteeni, halusin soittaa sillä,mutta en uskaltanut.. oliko se oikeasti tässä sitten ?

Sitten heräsin.
Se tunne sydämmessä tuntui vielä herättyäni.
Eka asia mitä tein,otin puhelimen ja soitin J.
ja kun J vastasi.
minä: " Mä näin painajaista,Sä jätit Mut !! " =D
J :" Eihä.. Kyllä me kulta seurustellaan ,emmä sua ole mihinkään jättänyt,hölmö. "
minä: " oon vihainen,sä teit niin unessa ja mua sattu sydämmeen =( "
J : " Ei me olla erottu,ehkä sun pitää vaan pitää musta kovempaa kiinni  ;D "

Mistä nämä unet johtuu ? Ei saisi pelästyttää toisia tämmöisillä unilla !
Vai johtuuko tämä siitä että,itsellä on valtavan isot tunteet toiseen.. <3

2 kommenttia:

  1. Hui kauhistus!!! Virtuaalihali sulle, tuollanen on inhottavaa. Onneksi se oli vain painajainen. Luulen, että tuollainen uni vain kertoo yksinkertaisesti siitä pelosta, että toinen jättää. Mut ei mitään pelättävää, eihän? ;) Sun uus otsikko on just kiva =)

    VastaaPoista
  2. No niinpä !!
    Ei ole onneksi mitään pelottavaa,vaikka toisen piti vähän aikaa vakuutella mulle et kaikki on ok.. Silly me =D Haleja takas =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)