torstai 21. lokakuuta 2010

what i have done lately

Kylmät ilmat on tullut nopeesti tänne suomeen ja ne kauheat sade kelit.
Ei sitä huvita oikeen lähteä minnekkään peiton alta tai lämpimästä kodista. Itseasiassa tämä uusi harraste on ollut semmoinen mitä olen aina halunnut osata tehdä. Se on rauhoittavaa ,jos niitä alku jännityksiä käsiin ja ranteisiin ei lasketa mukaan.
Ja mikä tää mun uusi harrastus on ?
Neulominen =D Tiedän...  niin rauhoittavaa.. JA HEI tää sopii myös ihan meidän ikäisille ja kaikille,ei ole ainoastaan mummojen juttua. =D
Nyt kyhäilen ihan ekaa kaulaliinaa,itseasiassa lupasin sen tehdä poikaystävälle ja aika hyvin sitä ollaan neulottu.
Kävin toissa viikolla anttilassa ,ihan lanka osastolla  kysyy apua,näin sain "hyvää" asiakaspalvelua "

minä : " Anteeksi,osaisitko vähän auttaa mua ? Löytyykö teiltä mitään kirjoja missä olisi ihan neulonta ohjeita ,ihan ensi kertalaisille ? =D "
Myyjä täti : " No ei ole . Meiltä löytyy noita  ihan novita lehtiä,mene kuule internettiin sieltä löytyy vaikka mitä, Jos osaat käyttää nettiä !? "
Aika tylyä. Olin aika shokissa ,en saanut mitään sanaa suusta ulos. Nolona tottakai kiitin ja lähdin pois. Olisi niin tehnyt mieli sanoa: " Ja mitä sä oikein tuolla kysymyksellä tarkoitit ? "  Langat jätin sinne ja puikot,menin sitten muualle ostaa. Tyly täti =(

En jäänyt sitten murehtimaan koko asiaa,en antanut tuommosen hölmön jutun pilata päivääni. Ostin langat ja puikot sitten muualta ja netistä sain sitten hyvät ohjeet. Olen nyt ihan pelkkää oikeeta neulonnut. Sitten kun olen saanut tämän kaulaliinan valmiiksi ,niin alan opettelee muita juttuja =D Olen innoissani,jotain ja jossakin missä olen "hyvä" =D..

Tästä aloitin

älkää välittäkö mun olo asusta,mun kämpässä on kylmä. =)


Ja tähän asti olen päässyt:


Jos tiedätte hyviä netti sivustoja neulomiseen,niin vinkit otetaan vastaan .! Olen ihan koukussa neulomiseen ,enkä millään malta odottaa uusia neulomis juttuja.. musta on tullut ihan vanha =D
Meikäläinen palaa nyt takas neulomiseen.. hahah.. iltoja teille.. =)
Ihanaa päästä huomenna poikkasee tukkaa vähän.. en jaksa enään tätä luutaa.. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)