lauantai 23. lokakuuta 2010

luokkakokous

Se olisi sitten tänään luokkakokous keravalla. =D
Innoissani olen ja jotenkin ehkä pikkasen jännittää,siitä tosiaankin yli 10 vuotta ja itse muutin sieltä tänne helsinkiin kasiluokan lopussa,elikkä ysi luokan kävin sitten helsingissä,joten en tosiaankaan ole nähnyt yläaste kavereitani pitkään aikaan. muutamiin olen saattanut helsingin yö elämässä törmännyt,mutta ei muuten.
ei tiedä miten sitä aloittaisi puhumaan,kaikki me ollaan nyt niin aikuisia =D Ja osaanko mä edes ajaa sinne keravalle ? noooh.. jännitäväksi tulee ... varmasti tulee hauskaa kun muistellaan menneitä ja rupatellaan ja muutenkin on kivaa nähdä vanhaa asuin aluetta,kun ei sitä muuten oikein ehdi käväistä siellä.
Mulla on vähän ongelmia mun hiuksien kanssa. Nyt kun ne ovat vähän lyhkäsemmät niin pitää tavallaan opetella uudestaan niiten laittaminen yms... turhamainen ? eikai ? =D
Asu kuva tulee myöhemmin,nyt valmistelemaan iltaa varten.. Have a nice weekend !

1 kommentti:

  1. Huuui, aika jännää kyllä =) Kerro sitten, kuinka kivaa oli! ...ja löytyikö paikka helposti =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)