lauantai 16. lokakuuta 2010

Loma !

Khylläää
Mulla alkoi loma part 2. Onko mitään matkasuunnitelmia ? On.
Lähetään maanantaina Ruotsin risteilylle poikaystävän kanssa... jihuuu... =D En edes muista milloin viimeksi Ruotsissa olen ollut,oiskohan joku 5 vuotta sitten ? Siellä on niin ihania kauppoja ja ruokapaikkoja.. huh.. =)
Ja kyseessähän on 2,5 lomaa,voi olla et on pakko käydä Lahessa kattoo se Jari Litmasen patsasta,pitää mennä tsekkaa mistä se on tehty.
Ihanaa tämä loma,ei töitä,ei stressiä ..ei mitään..  oishan ollut kivaa päästä vähän kauemmas kuin ruotsi,mutta kyllä  se risteilykin kelpaa hyvinkin =)
Olen taas taukoa pitänyt blogista,ihan työ kiirreitten takia. Joutunut tuuraamaan päälikköä ja pitkiä päiviä ollut,valitettavasti pakko jättää jotain pois.. Okei jos saisi valita joko työ vai tää blogi,niin tietysti valitsisin Blogin.. mutta ei se vaan niin mene.. höh.

Kyllä sitä kummiskin ollaan puuhasteltu vaikka mitä.
Viime vkl kävin pikaisesti ulkona,olin varmaankin noin 1 tunnin baarissa ja lähin kotiin,ei ole fiilistä pitää hauskaa kun tietää että seuraavana päivänä on 11 tunnin työvuoro.. aika hirtto työpäivä.
ihanat tytöt <3

Ja eilen käytiin sitten Valoshowssa Linnamäellä.. ! Ihan super hauskaa oli, mutta pirun kylmä ! Korkkasin eilen sitten uuden talvitakin ja onneksi tein niin. Ihan sairaan kylmä tuuli puhalsi ja asteitta taisi olla joku +2 C.... grrr   talvi tulee ja kovaa.. olkaa valmiina !
Ihana tunnelma siellä oli,paikka oli pimeää,laitteet oli vauhdissa ( siis muutamat vain,en usko että vesilaitteet ovat käytettävissä =D ) Valoja ja esityksiä jokapuolella,esim kurpitsa kulkue,jonka me missattiin ja tuli mies joka hullutteli ja puhalteli tulitaikoja. =D



Lisää kuvateksti



Metri lakuja... jooooooooooh !

Ranskiksi ... JOOOOOH !!

Ja mä menin luistelee,viimeksi luistelin joku 10 vuotta sitten.. =D Arvatkaapas se tunne kun pääsin jäälle.. " apua apua,mä kaadun mä kaadun.. pitäkää musta kii ".. hahaha




Pingviini <3

Hassuttelua =)



Ja kaakao kruunasi illan

oli kyl kiva ilta, tänään on sitten vuorossa muutaman tunnin jäätyminen tonne ulos. Tärkeä matsi tänään,mua jänskättää ihan kauheasti,kaikki peukut pystyyn ja toivotaan että nämä idän pojat voittaa ja pääsisi eteenpäin.. =D Ja sitten olisi illan viettoa täällä kämpässä kavereitten kanssa... illasta.. hmm.. en osaa sanoa mihin se johtaa sitten.. mulla on kyllä rutkasti aikaa.. mähän oon lomalla.. jiaaaah !! =DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)