perjantai 1. lokakuuta 2010

Winter here i come !

Nellystä tuli mulle tänään paketti.
 Iso semmoinen ja pehmeä.



 Mitä sieltä paljastui,karvoja ainaskin =D



Kyllä tilaamani talvitakki saapui tänään kotiini. Kokeilin tätä jo Kamppi keskuksessa Galleria liikkeessä. Se oli täydellinen,istui niin hyvin päälle ja oli superlämmin.
Mutta kun kokeilin tätä samaa takkia,joka saapui mulle tänään kotiin,niin se ei jotenkin tuntenut samalta. Hupussa oleva karvoitus oli muistaakseni isommat siellä liikkeessä kuin tämä joka tuli mulle kotiin, no okei tää on kyllä liiskaantunut kuljetuksessa,ehkä mun pitää vain puhaltaa ja pöyhiä et ne karvat asettuu aloilleensa ( ja ne kaksi mieliset ajatukset sitten pois =) ) ja tää S malli takki tuntui suht vähän isolta,kuin mitä kokeilin,takit ovat tismalleen samat,joten mikä mättää ?? ehkä mun pitää miettiä ja antaa vielä mahdollisuus tälle takille.
päältä se näyttää tältä.



Yritin ottaa selviä kuvia,mutta itsellä ollut sairaan kiirre työpäivä ja kauhea väsy.. pyyyh.
Pistetään nyt oikein mietintä myssy päähän,ton takin suhteen.

1 kommentti:

  1. Miten multa on mennyt tää merkintä ohi?? Takki näyttää hyvältä ja superlämpimältä. Hassua, että se tuntuu erilaiselta, vaikka on sama? :/ Toivottavasti se alkaa tuntua oikealta.

    VastaaPoista

voi kommentoida =)