maanantai 8. helmikuuta 2010

Viikonlopun sunnuntai

Sunnuntain outfit:


Ruutpaita: Super Dry
Housut: Zara
Valkoinen toppi alla: H&M
Kengät: Century 21 new york

Tuunasin noita mun housuja ja vähän tota paitaa:


Pistin noita niittejä vähän kauluksiin ja olkapäille..et tulisi vähän semmoinen Rock mutta samalla Army lookki..



Ja sitten nää mun farkut..

Ja lopuista niiteistä,mitkä mulle jäi..niin laitoin ne kiinni sit näihin mun hanskoihin..


Myöhemmin illalla.. kun poikaystävä pääsi futismatsista.. niin päätin yllättää hänet tekemällä Kana curry tacoja nacho lastuilla ,kynttilöitä ja Alicia Keys taustalla.. ihanaa <3


Ja ruoka maistui ... Nams !!

Se oli mun sunnuntai vietto...


Jospa ensiviikonloppuna pääsisi itse juhlii johonki... ensi viikonloppu on Aasialaisten uuden vuoden juhlat.. wuhuu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)