perjantai 5. helmikuuta 2010

Huomenta !



Just heräsin .
Taas siihen kun joku tuli pimpottaa mun ovikelloo jo kello 09.30.. ja kas kas se oli TAAS talonmies... hän oli unohtanut jonkun ruuvimeisselin meidän hyllylle.. eli se siitä mun kauneusunista.
Tulin eilenkin vasta siinä klo:00.30 aikoihin kotiin töistä,noh ehkä on hyvä herää aikaisin ja tehä muuta kivaa.. tänään mullakin on töitä 17.00 - 02.00.. sellasta se ravintolan työntekijän elämä on... pitkiä päiviä ja yöllisiä vuoroja... se on hyvä kun kaverit kyselee et "sua ei oo näkynyt hirveen paljon enään missään baarissa " niin vastaan vaan heille et .."käynhän mä baarissa suunnilleen 6 kertaa viikossa(töissä siis)" =D

Ai niin joo Hyvää Runebergin päivää ! pitääpä käydä ostaa niitä herkkuleivonnaisia ennenkuin työvuoro alkaa... yammyyy... onhan nyt perjantai niin saa herkutella..



Huomenna on suurpäivä mun työpaikalla ...mun työpaikka täyttää vuosia ja silloin on yksityis pippalot sielä.. itse joudun töihin ylläri ylläri..ainahan mä oon töissä =) Im working Hero ! =D Siellä esiintyy live bändi,ruokaa ja juomia on ja mahtavat kanta-asiakkaat... nämä juhlat eivät missään tapauksessa ole mitkään fashion juhlat vaan hauskat vippi juhlat meidän kanta-asiakkaille..
näätte sitten samalla minkälainen mun työ on ja minkälaiset juhlat oli..

Kun tänä vuonna en itse päässyt juhlii vaan töihin.. (kauhee katkeruuden tilitys) kheheh.. niin aijon kummiskin laittaa itselleni Wow meikit..eli ostan tekoripset..se pitää tänään muistaa ostaa ja tummat meikit.. joo.. niin aijonkin tehdä.. =DD

mun äitikin osaa olla OIKEESTI välillä ylihuolehtivainen.. se asuu tossa ihan meidän naapurissa ..seuraavassa rapussa.. soitti mulle eilen yöllä klo.01.00 " ootko jo päässyt töistä.. mitä sä oot syönyt? onko teille ruokaa sielä? " hahaha.. ihan oikeasti.. oon jo 23 vuotias ! joo vastasin äidille et " ei oo ruokaa,kuolen nälkään" ihan vitsinä.. =D ihana mamma se on <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)