lauantai 13. helmikuuta 2010

.... eilistä päivää

Eilen oli sitten vähän kiireinen päivä mulla taas jälleen kerran.. =D
Kävin sitten torstaina heittämässä äipän tonne lentokentälle.. tuli kauhee matkakuume lähtee myös.. yritin ehdottaa poikaystävälle että,mitä jos vaan otetaan nyt äkkilähtö ja lähetaan vaan ? sit se vaan vastasi mulle et.. ihan hyvä idea,mutta mitä me sanotaa pomoille,kun kumpikaan ei ilmesty työvuoroon... olin sitten ... niin joo.. totta.. =S ajatus oli hyvä,mutta toteutus huono...

Perjantaina olin sitten aamuvuorossa töissä,eli klo:10.00 - 18.00 ... lähin töistä suoraan keskustaan kiertelee vähän aikaan poikaystävän kanssa.. ei me kauaa keretty kierrellä,kun törmättiin mun lapsuudenystäviin ja lähettiin siitä sitten suoraan kattoo toi Wolfman leffa..



Mä odotin ehkä tästä elokuvasta vähän enemmän.. raaka se oli kun siinä näky kaikkee suolia ja sydämmiä,mutta ei tää yhtään ollut semmoinen WOW ! säikähdin aika paljon täs elokuvassa ja varsinkin mun kaveri Thuy.. siis se on niin säikky ihminen.. kivaa sen kanssa mennä kattoo joku kauhu elokuva,kun toinen kiljuu vieressä.. pelästyn ehkä enemmän sen kiljumiseen kun itse elokuvan kohtaukseen.. hahahahah xD itsekkin olen säikky ja kiljumisen mestari.. et Thuy et oo ainoo.. =D

Nyt on hirveesti tullut kaikkee hyvii leffoja esimerkiksi Valentines day.. siinä on niiiiiin monta hyviä näyttelijöitä,et sen haluan nähä sitten joskus,kun kerkii vaan..



mutta toi leffa on huomenna ihan täys,koska huomennahan on ystävänpäivä virallisesti ja meikäläinen on töissä huomenna ihan yksin.. eli tervetuloa vaan mun duuniin viettää mun kanssa ystävänpäivää koko päiväksi.. oon kaikkien ystävä huomenna =DDD

ja sit tän leffan haluan myös nähä:

Salamavaras:


Ja tän tottakai:
Alice in wonderland


ja monia muita elokuvia on tulossa..

Lauantai ilta ja oon yksin kotona.. on se välillä kivaa van olla.. ehkä lähen myöhemmin ystävällä käymässä,jospa mentäisi kahville ja puhuttais Gossippeja =D
Nythän vietetään Aasialaisten Uutta Vuotta, Eli hyvää uutta vuotta vaan ja alkakoon Tiikerin vuosi nyt... Eli mun vuosi !!! toivotaan kaikkea hyvää tälle vuodelle... mun kaveri sano et yleensä jos alkaa oma vuosi niin silloin tapahtuu vain huonoa onnea... =D Aika reilu kaveri... en usko moiseen.. nyt on mun vuosi ja olkoon vain pelkkää HYVÄÄ !!! =DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)