sunnuntai 21. helmikuuta 2010

KYLMÄ !

Siis huh.. pääsin just töistä ja ei siinä mitään.. autollahan mä kuljen töihin,mutta jopa se muutaman minuutin kävelymatka autolle... brrrrr... kylmä tuuli puskee naamaan ja mittari näyttää -20 astetta... tuntuu että maailman loppu tulee ja et oon Siperiassa !!
Mun viikonloppu on ollut vähän tylsä,töissä lähinnä ollut vaan ja kotona... oon ihan rakastunut meidän uuteen sohvaan ja sänkyyn... siis niissä on niin ihanaa olla vaan ja nukahtaa... onneksi en lähtenyt tänään minnekkään kun luntaakin tupruttaa huolella. Saa nähä käynnistyykö mun auto aamulla ja et onko se ihan lumenpeitossa koko kapistus..
Mutta sunnuntaina olisi tarkoitus lähtee taas aikaisin aamulla Ikean ostoksille,jospa tää talokin alkaisi näyttää jo kodilta.. puuuuh.. tää ei tuu olemaan ikinä valmis.. =S mutta huomenna jotain pientä ostosta ja muuten vaan koti-ilta poikaystävän kanssa ,katellaan leffoja,syödään hyvää ruokaa ja löhöillään meidän uudel sohval... ei voisi olla parempaa viettää sunnuntai päivää... Lazy Sunday be ready.... mä ainaskin olen,kun se on vapaa päivä mulle ainaskin.. =D
mutta öitä kaikille ja hyviä unia =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)