tiistai 23. helmikuuta 2010

uuus tukkaaa.. jiiiih !!

Heippa !


mulle nää muutamat päivät on ollut vähän vilkkaita..töitä,töitä ja töitä on ollut paljon. Lumipyryjen ja kinoksien kanssa taistelua,kylmä tuulen kanssa otettu yhteen ja tänään sitten värjäsin mun hiukset vähän vaaleemmiksi.. Mun hiusväri alkaa jo kohta muistuttaa mun älykkyys osamäärää.. kheheh =D

nyt tässä kun satuin selaamaan mun vanhoja kuvia,niin huh.. on tää tukka ollut aika kaksi värinen tän lähes kymmenen vuoden aikana.. vaaleita raitoja ollut,mustat hiukset,siltä välitlä ja nyt koko vaaleenaa... tukan pituus on ollut aika samaa..
tässä olisi muutamia kuvia vuosien takaa..


Tää tukka mulla oli silloin..hmmm kun olin joku parikymppinen..aaah.. tykkäsin tosta tukasta,siinä oli vähän vaaleita raitoja ja sitten tummia sekaisin myös... vitsi... ne oli kyl hauskat


tää oli myös samalta vuoden aikana.. kesät mulla on yleensä vaaleet hiukset ja sitten talvella,tukka muuttuu tummiksi.. aika rasittavaa hommaa hiuksillehan se on värjätä tummista vaaleiksi..

Sitten oli tää vaihe.. halusin kokeilla otsatukkaa.. en oo nyttenkään vielä ihan varma sopiiko otsis mulle,mutta ihan kivaa aikaa sekin oli ..kauhee vaikee oli vaan laittaa niitä aamulla,kun ne oli joko silmillä eessä tai ylhäällä pystyssä.





Sitten alkoi tää tumma kausi.. halusin että ihmiset ottaa mut vakavasti ja et näytän vanhemmalta ja et ulkonäkö olisi... "kova"


Uusi vuosi bileet vuosi mallii 2008-09 ? silloin oli naamiais kekkerit..


tällöin tykkäsin mun hiuksista ja väsäsin noita laineita aika paljon.


sitten oli sivuotsis kehissä taas.

Kesä tuli sit,tukka lyheni vähän ja TAAS vaaleni :



Ja sitten nyt tää tukka on tän näköinen







ja kovalla työllä tää tukka on tän värinen ,varmaankin neljännellä käynnillä näistä hiuksista saattiin tän väriseksi,on kiehunut tukka foliossa melkein kalloon kiinni.. hahah..siis niissä olisi voinut vaikka paistaa kananmunaa... se on sitä kun mustasta lähtee värjää vaaleeksii,niin kova prosessihan se on. Onneksi mulla on mun luotto kampaaja Jani.. siis ei mun Jani vaan mun oma kampaaja Jani,joka tekee taikoja mun hiuksiin,..... thank uuuuuu !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)