keskiviikko 3. helmikuuta 2010

heeeij !

Huh !
Rakennettiin Janin iskän kanssa tota meidän Tv-tasoa... aika massiivinen siitä tuli,iso ja Ruskea !! peittää suunnilleen koko takatapetin.. ihan hyvä vaan... meidän kaappi piti olla seinässä kiinni,mutta tuli muutoksia... osat oli tosi painavia ja seinä olisi mennyt rikki.. Kyllä me keksitään joku kiva yhdistelmä sit janin kanssa.. heti vaan kun se pääsee töistä kotiin..

Oon popittanut kämpässä vähän tanssi musaa ja R&nB:tä.. niin hyvällä tuulella oon.. laittanut astiat paikoilleen ja tavaratkin..
Mun kengät.. khehehe.. niin joo... kävin eilen hakemassa mun kaikki kengät... ja ja ja jaaahas... yli 20 paria saappaita ja 20 paria avokorkkareita ja muutamat hassut tennarit.. MISTÄ NÄITÄ KENKIÄ OIKEIN TULEE??? =DDDDDD Jani kun tulee kotiin niin saa Slaagin noista mun kenkäpari määrästä.. sit tulee heti kommentti" ei tarvii kyl enään ostaa vähän aikaan niitä kenkiä" .. joo joo... =D ne on vuosien takaiset kengät.. en oo raaskinut heittää niitä pois mihinkään.. ne ovat niin hyvässä kunnossa..

Meidän super PALLO lamppu

aika hauska =D

mutta lähempähän tästä nyt oikeesti viettää sitä vapaata päivää,vaikka ohan täällä kivaa viettääkkin.. heissuli veiiiii.... =DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)