keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Ansaittu vapaa päivä !

Ihhhhhaaaanaaaaa... päivää vaan kaikille !!


ihanaa tänään on vapaa päivä,eli ei työasioita eikä muita pakollisia asioita,voin tehä ihan mitä vaan mitä haluun... eli laiskotella vaan..
No yks pakollinen asia mun pitää hoitaa.. 16 vuotiaan pikkuvelin huolehtiminen.. Äitihän lähti vietnamin reissuun viimeviikolla niin semmoinen teini-ikäinen poika jolla on nyt se uhma ikä jäi 2 viikoksi mun hoidettavaksi.. uskokaa pois ..tää ei oo mikään helppo tehtävä.. ensikis pitää huolehtii onko läksyt tehty ja sitten ruoka ja siisteys.. ja varsinkin kun toisella on nyt se aikakausi menossa et mikään ei kiinnosta ja et teen mitä MINÄ haluan...aaaargh.. .. joudun täs muutaman päivän aikana käydä tekee ruokaa sielä äipällä mun velille ja omaan kotiin omalle poikaystävälle... ja sitten töihin ja muita omia juttuja.. HUH.. miten mulla riittää sitä aikaa itselleni..

Tein just aasialaista ruokaa :

Keitin riisiä,sillein että sitä riittää huomiseksi myös.
Kananmunaa mihin on sekoitettu soijaa,sipulia ,ruohosipulia ja muita mausteita.. en valitettavasti muista noitten aasialaisten mausteitten nimiä.. sori.. =/
Valkosipulii,sipulia,soijaa,pippuria,suolaa,kalamaustetta,viherpapuja
Ja tulisesti marinoituja kanoja..
Ruoka on aika simppeliä ja mauskasta..spicy but good.

Jani tulee ihan just kotiinkin,syödään ja suunnataan sitten Lanternaan eli sisustus kauppakeskukseen,kun nyt maskussa ja suomisoffassa on kauheet alennukset menossa,niin mennään kattoo jospa löytyisi meidän keittiöön kunnon lamppu ja muita hienoja tauluja ja sisustustavaroita.

HEI meidän sohva tuleepi huomenna !
Ihanaaaa... ei tarvii enään huomisen jälkeen istuu lattialla.. meille saapuu ruskee 3 metrinen muhkee divaani sohva kotiin olkkariin.. ollaan niin kaivattu meidän sohvaan ja sitten Sunnuntaina olisi IKEAN keikka meillä ja loppu illasta ihan leffa koti-ilta.. kuulostaa niin hyvältä.. mmmmh =D

Joo ostin IKEASta ison peilin eteiseen.. harmikseni huomattiin että se peili suurentaa ja leventää peilikuvaa.. =( ei kiva.. vaikka voihan se olla niinki että oon päästänyt itteeni löysäksi.. kheheh.. siksi olen tässä harkinnut että alan elää terveellistä elämää.. turhat roskaruuat pois ja namit,ainoastaan kerran viikossa saa herkutella ja se olkoon vaikka su päivä..
pakko alkaa treenaa itseensä kesäkuntoon... ohan siihen kyl viel 4kk,mutta hyvissä ajoin aloitetaan..
harmittavaahan se on et mun työajat menee niin hassusti niin en oikein millään pääse Bodypump tunneille,mistä tykkään ihan kauheesti..
Onneks en nauti alkoholia ollenkaan niin siinä on mulla vähän etuja.. =)

Tänään mun ulkoasu on Casual





Musta pikkutakki on pikkuvelin H&M:stä
Valkoinen paita: Only
Housut ostin Nycistä muutamii vuosia sitten..
Kengät: Dinsko
Laukku: Löysin äidin komerosta ja muistaakseni tää laukku on joku 10 vuotta vanha.. ihana love it.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)