tiistai 16. helmikuuta 2010

helou helou !

Sunnuntaina eli Ystävänpäivänä ei oikein alkanut hirveen hyvin... menin aamulla töihin ja tiesin että extra oli ollut töissä meillä... olihan se ennalta arvattavissa että paikat ja kunto ravintolassa ei ole niin miten sen pitäisi olla... kauhee.. emmä mikään kauheen kriittinen haluaisi olla,mutta olen kyllä aika tarkka ihminen ..
Ensiksi kahvikone oli rikki.. meillä kun kahvi asiakkaita on Huomattavasti Paaaaaaaljon ja se on rikki.. ou nou.. mitäs sille voi mitään... pitää vain pahoitella asiakkaita että se ei toimi,et ottakaa vaikka olutta tai sidukkaa sen sijasta.. =D no ei se oinei ole sama asia.. sitten jotkut meidän kaapista oli saanut oikosulun.. nice nice... ja muuta taustakoneet oli aamulla ihan sekaisin.. eli ihan hyvä vaan että olin tullut aikaisemmin töihin kuin pitäisi olla.. itseasiassa meen aina töihin puol tuntia aikaisemmin kuin työvuoro pitäisi alkaa.. en halua kiirehtiä asioissa ,silloin asiat hoidetaan puolikuntoon enkä tykkää siitä.. tykkään että asiat hoidetaan kerralla loppuun asti kunnolla.. =D

Sunnuntain vaatetus oli simppeliä ja raidokasta.. ola sailor !


Kaikkea sitä on tapahtunut viikonlopun aikana.

Raita paita on henkasta ja maukasta,
Huivi: Gina tricot
Laukku: Guess Jenkeistä
ja housut on Gina Tricot

näillä mentiin sitten sunnuntai päivä.. koko päivänhän mä olin sitten töissä 10,5 tuntia,nopeastihan se meni..

Maanantai sitten meni vähän huonosti.. Siis Voin kertoa et kun melkein kaikki ei ole yhtään maanantai ihmisiä,niin mulle tää maanantai oli kauhein päivä ikinä mun elämässä.. tapahtui ja sattui sinä päivänä kaikkea.. Oli semmoinen olo että ei jaksa,haluaa olla vaan tai matkustaa johonkin kauas pois kaikesta.. tuntui että kaikki hajoaa käsiin.. Sitten otin itse niskasta kii ja sanoin itselleni että.. "Huonommin asiatkin voisi olla ,kyllä se siitä.. ei sun elämä siihen kaadu,muilla on vielä huonommin asiat maailmalla kuin sinulla nytten.. pikku juttuhan se on vaan "
surkimusten surkimus päivä maanantai oli
No jaaah... Sainpahan maanantaina korjattua kaikki koneet..asiakkaat saivat kahvinsa ja koneet toimi taas.. jee =DD

ja sain viestin mun puhelimeenkin että mun tilaamat vaatteet oli tullut postiin.. JEEEEE =DDDD
Tankki taidat olla ehkä oikeassa..jos on sinun vuosi alkamassa (kiinalaisten horroskoopin mukaan) niin silloin se on huonoo vuotta sinulle.... ..ei ei ei.. en voi uskoa niin.. toi on vain pikku mutka mun matkan varrella ja mä sen ylitän tai joko kierrän sen,mutta ainaskin selviän siitä.. !

Be Strong !!! älä anna pikku kiven kengissä hiertää.. !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)