keskiviikko 10. helmikuuta 2010

vapaa päivä ja myssyjä..

O la !!!

Amigos ja Senoritas..

Hui kun tänään on tuntunut pitkältä päivältä.. menin eilenkin siinä joskus kahen aikoihin yöllä nukkumaan..ei siinä heti saa ollenkaan unta kun pääsee töistä kotiin,niin se energiaa on vielä.. katoin sitten muutaman jakson noita... ai niin joo.. enpähän oo kertonutkaan teille,et oon ihan addiktoitunut noihin Realy tv sarjoihin.... =D mun mielestä ne on hauskoja ja varsinkin niistä löytyy sitä draamaa,muotia ja musiikkia... ja miten hölmösti ihmiset osaavat käyttäytyä...

The Hills:


Tää sarja oli joskus ihan mun favorite... siinä oli miten nuoret varakkaat elivät elämäänsä,olivat töissä muodin parissa ja kävi hienoissa juhlissa.. nykyään ei oo tullut seurattuu sarjaa kun itse päätähti Lauren Conrad lähti sarjasta ja keskittyi omaan vaatekokoelmaansa... vaatteet ovat tosi Casual ja hienostuneita ja tottakai niitä juhlavaatteitakin löytt.. tosin niitä saa vain jenkeistä ja ihan mukavan hintava nekin ovat..
Hänellä on todella hyvä maku vaatteitten suhteen.. välillä itse katon ja seuraan hänen vaatetyyliään..






The City:


the City on aika melko samanlainen kuin the hills,mutta tää sarja kuvataan ihan itse Isossa omenassa.. Nykissä,eliikä kaikki sielä on enemmän ja sarjassa keskitytetään enemmän siihen itse High Fashioniin... itse päätähti Whitney Port oli aikaisemmin the hills sarjassa,mutta uusi työpaikka vei hänet manhattaniin.. Hänkin itse suunnitelee omaa vaatekokoelmaansa parhaimmillaan ..



Ja nyt tätä sarjaa mä oon alkanut seurailla on.. Keeping up with Kardashian

tää on ihan hauska seurata miten sisarukset ja perhe on tärkeää toisilleen ja mitä hullunkurisia asioita toinen tekee..

ja tottakai American next top model:



ei varmaan tarvii siirä sen enmpää kertoa..

Ja sitten tämä.. olin aika ennakkoluuloinen tästä sarjasta.. tää on kotimainen ja ehkä he ovat wannabe Jordan and peter andre.. en tiiä... olin vähän sillein kun kuulin tästä ja näin tämän mainoksen pyörivan telkkarissa et.. "oi eiiiii.. ei kai tällasta vaan oo tulossa ? "

Martina ja Esko


Ihan ok tää sarjakin on,molemmat on suorapuheisia ihmisiä plus Martinan valitukset,niin no joo ihan hauska ... Pitää olla ymmärtäväinen jos toinen on viimeisillään raskaana...

siinäpähän ne tärkeimmät sarjat kait sit oli... ohan niitä viel paljon ja paaaaaaaljon...

mutta jatkanpahan tästä päivästä.. vapaapäivä mulla oli ,heräsin tosin aikasin töihin.. tai oikeastaan lähin vaan käymään töissä kassakoulutksen takia ja tämän jälkeen suuntasin sitten keskustaan.. Ja MIKÄ sää oli tänään... aurinko paistoi ja ei satanut luntaa ollenkaan...siis niin ihan keli... pitkästä aikaan en oo keskustassa käynyt,niin oli kivaa pyörähtää kaupoissa ja löysin sitten muutamia ALEssa olleita tuotteita:




Spirit Store : 24,50 € nää oli kyllä kivat löydöt,ajattelin et kesällä voin käyttää näitä farkku shorstien kanssa ja nytkin,kun niissä ei ole kauhen korkeat korot... mun äiti ei saa nähä mun kenkävalikoimaa kotona.. se saisi kauheen SLAAGin kun se näkee mun miljoonat parit saappaita.. mut hei.. kenkäfriikki ja vaatefriikki oon.. ei se väärinoo =DDD



Spirit store: Friis & Company hapsu hanskat 10,50€ nää ostin sen takia kun oon hävittänyt mun kaikki hanskat, ja nää oli muutenkin hauskat.



Spirit store: Paljetti legginsit 7€



Hattu myssy myssy myssy.. tää oli kiva löytö..
Vila: 12,50€

kiertelin ja kaartelin kaikki kaupat suunnilleen läpi,kun Janillakin on muutaman viikon päästä synttärit,niin etin samalla lahjaa... aaaah... ei vaan keksi millään mitä ostaa toiselle.. tai toisaalta sillein tiiän,mut enpä voi vielä paljastaa.. =D

Tämän jälkeen tapasin mun lapsuuden ystävän käytiin kahvilla ja juteltiin kaikki gossipit läpi.. en oo pitkään aikaan ollutkaan missään ulkona,niin nyt vkl olisi ehkä jotain.. sen näkee sitten silloin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)