tiistai 2. helmikuuta 2010

ou nouuu

Vaatteet on nyt purettu ja voin sanoa.. heh... just eilen ehdin kehua sitä että multa löytyy iso vaatekaappi tila.... ööö... joo mun vaatteet ei mahtunut kaikki sinne =D
Mulla on kyllä ihan liikaa vaatteita,mutta hei ... aijon tehä sen inventaarion kaappiin heti kun muutto on ohi ja kämppä näyttää asuinkelvolliselta... mutta ollaan nyt nukuttu eka yö täällä ja Ah.. tää tuntuu jo kodilta.. uusi sänky on BUENO ! hyvät yö unet siinä saa..

Oon siivonnut koko päivän ... siirtänyt tavaroita,yrittänyt koota lamppua,mutta ei vaan ymmärrä eikä oo sopiva meidän pistokkeisiin...


mutta oon ollut ahkera... bob the builder.. khehehe =D

Kohta suuntraan mun hakanniemi kämppään ja haen loputkin vaatteet ja tavaratkin sieltä.. en vaan tiiä miten ne kaikki mahtuu kaappiin... eli on pakko ostaa ainaskin yks kaappi vaatteille tai hyllykkö...
ja sit myöhemmin illalla tulee meidän telkku ja digiboksi... ja sit meidän sohva tulee vasta tän kuun lopussa =( voi itku... niin kauan...

Sitten pitää käydä ruokakaupassa ostaa ruokaa .. meidän jääkaappi näyttää vaan valoa..ei siel oo mitään sisällä.. sitten ehkä voiski kokkaa illalla jotain,jos on jaksamista ja aikaa... en kyl taida vähän aikaan muuttaa mihinkään.. en oikein taas jaksaisi tätä sama rundia... joten ollaan nyt vähän aikaan tässä ..=)

mutta meenpähän tässä naapurissa käymään (äipällä) .. =D ciao.. Bellas ja Amigooooos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)