tiistai 6. huhtikuuta 2010

70 things about me !

1. mun nimi on Leena kutsutaan lelluksi tai myös punkeroksi =)
2. Täytän 22.07 24vee ja samana päivänä on myös mun nimipäivä.
3. Ja alan jo stressaa ,missä vaiheessa kerkeen perustaa perhettä,ostaa talo ja mennä naimisiin,on jo 30 ikäluokan kriisi.
4. mulla on ihana perhe,siihen sisältyy kaksi iso siskoo ja kaksi pikkuvelii.. oon niistä keskimmäinen ja plus isi ja äiti.
5. meijän perheen sisaruksilla on hauska tai oikeastaan omaperäinen puhuttelutapa toisilleen.. huudetaan puhelimessa tai vastataan puhelimeen MITÄ!? nää nää... kuulostaa että riideltäisi mutta kyse ei ole siitä.. =D kukin tyylillään.
6. mun perheeseen kuuluu myös poikaystävä Jani.
7. Deittailtiin Janin kanssa vm.2004 muutama kuukausi,sitten se juttu lopahti kun seinään ja nyt muutamien vuosien aikana ollaan löydetty toisemme taas ja ollaan seukattu 1,5vuotta. =D
8. Syön aika harvoin aamupalaa,syön silloin kun löytyy aikaa.. aika usein jätän väliin ja siirryn suoraan siihen lounaaseen eli 14.00-15.00 aikoihin syömiseen.. ei hyvä juttu !
9. Mun tekee mieli AINA karkkii ja hyvää,siks Jani kutsuukin mua punekroksi,mutta jos syön karkkia niin se on muutama nami päivässä,ja loput jää kaappiin "homehtuu" . ja ostan aina uusia nameja vaikka kaappi on niitä edellisiä täynnä.. khehe =D
10. Syön epäterveellisesti,ehkäpä joskus kerran päivässä tai sitten ei terveellistä ruokaa,esim. mäkki ruoka ja ranskikset on paheita.
11. mun lempi ruoat on äidin tekemät safkat, kaikkee Vietnamin tyylisiin ruokiin,missä on paljon yrttejä ja mausteita.. Banh mi Curry.. on yks favorite.


12. En tykkää hirveesti laatikkoruuista esim. kaalilaatikkoo,maksalaatikkoo yms.. ja missä on hirveesti tomaattisosetta.. kyllä niitä syö,mutta hhuuuuh..
13. Sain joskus nuorempana kauhean allergiakohtauksen kalasta, olin noin 6vee ja isoja kutisevii näppylöitä ympäri kehoa ..not nice... sen jälkeen en koskenutkaan kalaan tai mhinkään mereneläviin ruokiin.
14. Nyt olen pikkuhiljaa opetellut syömään kalaa,siitähän on kummiskin yli 10 vuotta kun kalaa olen popsinut.. ja voinkin sanoa että OIJOI kun kala maistuu hyvältä,ravut ja SUSHI yammyyyy.. sushissakin on paljon opittavaa ,en pysty vieläkään syömään raakaa kalaa,joka on rullan päällä se koostumus maistuu oudolta,pidän enemmän siitä että kala on piilossa rullan sisällä.


15. odotan kesää todella paljon
16. oon näillä näkymin lähössä Vietnamiin tai Hongkongiin elokuussa ystävien kanssa ja lokakuussa Janin kanssa johonki.'
17. Honkongissa en ole ikinä käynyt Vietnamissa viimeksi 7 vuotta sitten.
18. Mun musiikki maku on aika vaihtelevaa,joskus nuorempana sitä kuunteli rockia,hevii jne.. ja nyt musiikki painottuu enemmän tanssi ja RNB yhdistelmää,mutta olen kaikki ruokainen musiikille.. korea ja taiwan pop puree myös =D

I PODISTA LÖYTYY:

Lil Wayne
young money
Leona Lewis
Usher
Pakito
Lady Gaga
Beyonce
Drake
Keisha
50 cent ( baby by me)
Akon ( Sexy bitch)
Trey songz
Keri Hilson
T-pain
System of down
30 seconds to mars
Playaz Circle
Pittbull
KISS
Metallica
ja lista vaan jatkuu ja jatkuu..

sain tän poikaystävältä 23vee synttärilahjaksi.. ihana rakkauden osoitus teksti laitteen takan.. Vietnamiksi ja tarkoitta.. Rakastan sua paljon <3 tärkee mulle.
19. Lempi sarjoja ovat ehdottomasti TRUE BLOOD,sinkku elämää,Frendit,The Hills.. kaikki reality sarjat.
20. mulla ei ole oikeastaan lempielokuvaa,mutta Avatar elokuva teki mulle semmoisen WOW tunteen.
21. En tykännyt Twilight elokuvasta ,mun mielestä elokuva oli tehty turhan lässyttelyksi... (anteeksi)
22. Eikä mun mielestä Robert Pattinson oo hyvännäköinen
23. Mun mielestä hyvännäköiset ovat Brad Pitt..el classicco,Paul Walker,Mark Walkberg jne.. öö Jani =D
24. Bändejä mistä en pidä... hmmmm.. Rrrräyh.rrräyh.. plim plom.. eli semmoisista rähinä musiikista mistä sanoista ei saa mitään selvää ja soittimista.
25. Harrastin nuorempana Roolipeliä. =D ja hahmoni oli velho
26. olen huono selittämään asioita tai jos selitän niin se kuulostaa,mun päässä TODELLA hyvältä,mut ei se ollutkaan niin hyvä.
27. Saamattomat ihmiset,kaksinaamaiset ja hyväksikäyttäjät saavat mut vihaiseksi.. no ei ehkä vihaiseksi,mutta tuohtuneeksi.
28. En käytä sanaa LOL,LMAO, sanaa,mun mielestä ne ovat suht lapsellisia sanastoa,varsinkin jos niitä tungetaan jokaiseen lauseeseen.
29. Öö .. mulla on lukihäiriö ja aika varmasti keskittymishäiriökin.. hahah.. eli kirjoitusvirheistä...niitä mulla on ja PALJON !

30. Oon perfectionisti,siivouksen suhteen,jos tavara tai paikat ei ole mun näköinen,niin mun on pakko laittaa ne järjestykseen,esim.työpaikalla sokerikipot,jos oon joku 5min sit täyttänyt ne ja joku on ehtinyt käyttää sitä,niin mun on pakko täyttää se uudestaan.. samoin jos koko salin pöydissä on vain YKSI tyhjä lasi pöydässä,mun on pakko mennä kerää se pois..
31. Pesen kädet AINA rahan käsittelyn jälkeen,blokkaamisen jälkeen,kättelyn jälkeen.. en tiiä.. kait mä pelkään bakteereja.. sen takia en juo edes toisten lasista... TOSI harvoin teen niin... ja mun kädet näyttääkin 60vee käsilt.. kuivilta ja ryppyselt.. =D
32. Tykkään siivoo ja rakastan jos kämppä on siisti ja puhdas. Meillä minä toimin siivoojana ja toinen on se pyörremyrsky joka jättää ja ripottelee tavaroita sinne sun tänne... välillä on niitä päiviä kun vaatekaappi on pommin jäljiltä..
33. Shoppaan liikaa,aiva liikaa... sen takia vaatekaappi tilakin vaan huononee päiväpäivältä
34. osaan säästää rahaa.
35. olen tehnyt halpoja löytöjä esim. kirppiksel ja kierrätän vaatteitani
36. Omistan lähes 60 parii farkkuja joista käytän 15?
37. omistan 20 parii saappaita.. öö.. 30 parii korkokenkiä ja muutama hassut lenkkarit
38. Harrastin aikoinaan Cheerleadingiä Sm tasolla.. GO Funkyteam !!
39. oon 170 cm pitkä
40. painoa ON ja tarpeeksi =)
41. Kokeilin joskus aikoinaan Salaatti diettiä,kun jenkki reissun jälkeen pudotin 5 kiloo.. ihan vahingossa.. mutta tulin sitten päätökseen että se ei ole oikein mua varten.. herkkuperse kun oon.
42. mun kengän koko on 38 ja toinen jalka 38 ja puol.
43. Jani kattoo tossa nyt vieressä jalkapalloo ja meikäläinen pyörii netissä.. joillekkin se on elämä ja kuolema.
44. mulla oli joskus kani sen nimi oli Eetu vaikka se oli tyttökani =D
45. Tykkään sisustella kämppää ,jos olisi ylimmääräsitä rahaa,niin asuntomme olisi ihan erillainen.
46. Kotikaupunkini on Kerava.. haaahaaa... i know.. ja ylpee siitä.
47. Lapsuudenystävä oli Mallu... kyllä me yhteyttä pidetään silloin ja tällöin... hyviä lapsuusmuistoja on koettu hänen kanssaan.
48. olin huono koulussa yläasteella,ammattikoulussa olin lähes kympin oppilas
49. Saim yläasteella stipendin ! Kaikkien kaveri stipendin.. hahah =D
50. Sain amiksessa stipendin hyvästä koulusuorituksesta.
51. Oon huono kuski ,mutta en ole mällännyt mun autoo vielä
52. omistan auton Honda civicin eli mulle hopeasurffari ja välillä merirosvo kun vasenlamppu sammuilee aina välillä.
53. Rakastan lapsia ja toivon että jokupäivä olisi oma semmoinen pyörimässä

54. mun ja janin lapsista tulee aika varmasti sööttejä.miksattuja ainaskin.. toivon et se ei peri jani karvoitusta..ainaskin naamassa.Janille sopii se..
55. Kävin Vietnamissa joku 7 vuotta sitten ja haluan käydä siellä uudestaan
56. Rakastan New Yorkia. olen käynyt siellä useita kertoja .olisiko 7 kerta.. ja en ikinä kyllästy siihen. Viimeksi joulukuu 2009 oltiin siellä

57. mun lempiväri on babyblue
58. Haluan lisää tatuointeja,nyt mulla on kaksi tatskaa .. molemmissa ranteissa on tekstiä ..toinen on englanniksi ja toinen Arabian kielellä..



59. oon kateellinen poikaystävän leimoille.


ja nää leimat on multa janille joululahjaksi ja synttärilahjaksi.
60. poikaystävä sanoo et oon liian kiltti ja hyväsydämminen,teen mitä muut sanoo.. eli ei hyvä juttu
61. mun hiukset pitää aina olla ojennuksessa..
62. Mun Nokia E71 pöllittiin viime kesänä hietalahden torilta.. byhyyyy.. se oli maailman paras puhelin mikä mulla oli.. eli jos saan tekijän kiinni..niin aijai..saat kuulle tuntea lellun vihat !
63. nyt mulla on LG PRADA puhelin joka on superhuono.. oon meinannut monta kertaa heittää sen seinään,mutta ehkäpä liian kallis semmoiseen.
64. Kallein ostos ever elämässäni Burberry laukku 1400€ ,silloin kun asuin vielä kotona ..eikä laskuja tarttenut maksaa.. voi niitä hyviä aikoja.
65. Omistan Diorin kengät
66. Keräilen merkki tuotteita ja haaveena olisi omistaa edes yhdet Loubotin kengät.
67. Olen päässyt Guess merkistä yli.
68. Guessin laukkuja mulla on yli kymmenen. olen lahjoittanut niitä äidille yli puolet
69. Mulla on aika usein ideoita päässä,mitä laitan päälle baariin,mutta toteutus ei ole sama. =D
70. En keksi enään kyllä mitään itsestäni.. huh.. eli voitte pommittaa mua kyssäreillä ,oon valmis vastailee kaikille !! =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)