tiistai 13. huhtikuuta 2010

midnite posting..

heeei.. yö kukkujat =D
pääsin just töistä kotiin,väsymyksestä ja unesta ei ole tietoakaan =D
Väsäsin itelleni yöpalan.. eli nuudelii.. =D



tuli ehkä liian mausteistä nutska mulle,mutt vatsa ainaskin täyttyi.
lueskelin siinä samalla,kun huomenna keskiviikkona alkaa ne HULLUT PÄIVÄT stockalla... ei siinä sen ihmempään mitään löytynyt,kaikki matkajutut oli euroopan matkoja,olin odottanut et jospa honkkariin tai nykkiin olisi ollut jotain tarjouksia.
Ainoastaan mikä pisti silmään oli canoniin sopiva objektiivi 149€ se pitää mennä kattoo et jospa se olisikin sitä mitä tarviinkin ja tottakai kosmeriikat oli alessa... niitähän ei toki voi olla yhtään liikaa ?? hahaha,mulla pursuu lipastoista kaikkea meikki juttui,enkä käytä kun perusmeikkejä =D



mun flunssa tai allergia nuha ei millään meina loppu,aivastelen joku 10 kertaa 5min sisällä ja nenä ihan tukossa... ööööh... noooh.. huomenna on vapaapäivä ja ylihuomenna,niin pakko hoitaa itsensä kuntoon.
Huomenna lähetään mamman kanssa hulluille päiville katsastelee jospa löytyis jotain kivaa =D ja huomenna henkassa ja maukassa alkaa myös ALET,oon pistänyt silmään yhteen bling bling pikkujakku takkiin,tiiän et jani ei oikein siitä tykkää,mutta viis muitten mielipiteistä... jos viihdyt itse asussa.. go on keep it !! =D

mun asuvalikoima näinä päivinä ei oo ollut oikein mitään,oon pukenut itsenyt lämpimäksi,farkut jalkaan ja pitkäpaita päälle,ja oaita siihen päälle ja jopa toinenkin.. inhottavaa olla siinä välivaiheessa,et ollaanko sitä kipee vai ei ?

mulla on ollut nyt tän viikon vähän "bad hairday" issue.. oon pyörinyt netissä ja miettinyt mitä mä meinaan mun hiuksille tehä,ei vaan millään raaski joka kuukausi värjää tukkaa,haluun semmoiset huolettomat hiustyylin ja värin. Tykkään kauheesti mun hiuksista,enkä raaski niitä leikkauttaakaan pois,mutta en voi antaa juuren kasvaa kauheen pitkäks.. oon miettinyt jospa värjäinsin hiukset hiukan tummemmaksi,esim. raitoja taikka vaaleita pikkuraitoja ja otsatukka.. like this one.



kesä,aurinko ja lämmin ilma tuuuuu joooo... haluun myös laittaa tällaset vaatteet päälle !



okei.. meen nyt nukkuu et pääsen huomenna sinne kaaokseen eli Stockalle pyörii... nite nite yökukkujat =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)