torstai 29. huhtikuuta 2010

ostopäätöksiä

heippa !

eilinen päivä oli mikä ihanin sää. Töissähän se suurin osa päivästä meni,mutta kivaa oli se et me ostettiin sitten ihka uusi auto.
Pelotti ostaa niin kallista autoa ja uutta. En ole ikinä tehnyt noin isoa ostosta tai päätöstä joten mieli ala meni ylös ja alas,teinkö oikean päätöksen vai en ?
mutta nyt kun miettii,ihmiset ovat riippuvaisia ajoneuvosta,HKL bussiliikennekkin meni lakkoon,en olisi eilen päässyt yöllä mitenkään kotiin,paitsi kävellen.. 15 km,no ei se ole paha,mutta pimeessä ja kylmässä ja kaikenlisäksi yksin... niiih.. ei kiitos =) sitten kun ilmat olisi lämpimämpi niin aijon varmasti polkee pyörällä töihin.
mutta autolla on helppo kuljettaa isommatkin ostokset ja tykkään aika paljon road tripista,joten meidän uusi auto on sopiva siihen.


tää on se meidän auto,jännää on toi tuulilasi,joka yltyy ihan melkeen katon puoleen väliin,siitä on kivaa sadepäivinä kattoo kun tipat osuu kattoon.. =D

unelma autohan olisi tämä:

mutta aivan liian kallis mun lompakolle,ehkä joku lauantai kun lotosta saisi päävoiton niin sitten =D

löysin mun bianco lasit kaapista,nää on hauskat ja toi takki.. aahhhh.. tykkään siitä niin paljon,ostin sen viimevuonna veromodasta...



mutta kohta lähetään kipaisee hakee new baby kotiin =)
Huomenna on vappu ??
mitä te ootte tekemässä ?
mulla on vielä ihan avoinna koko vappu ja vapaata koko viikonloppu =D
mitä vappu asusteita laitatte?
niin paljon mietittävää ja suunnitelmia,toivottovasti aurinkopaistaa ja olisi lämmintä niin pääsisi vappu picknikille =D

3 kommenttia:

  1. sä mahdat olla rikas ku tollasee on varaa.. oon samaikäinen ja saan vielä vaan unelmoida omasta audosta.. nyyh

    VastaaPoista
  2. Moi leena! kiitos ihanasta blogista! on tosi ilo lukea näitä.. ja toivon että sinulla tulee olemaan hauska vappu aswell! toivottavasti päivität vapustasi jotain luettavaa meille:) ainiin.. voisitko antaa jotain hiustyyli vinkkejä.. osaat niin hyvin laittaa kiharalle hiukset. minulla taas menee se pieleeen joka kerta:( -Amanda-

    VastaaPoista
  3. Anonyymi:
    Eeei ei... en suinkaan mikään rikas ole,ihan tavallisessa työhommissa olen,oon sen verran heti ekasta työpaikasta alkanut heti säästää.. mamma on opettanut mua =D ja tottakai ihan lainaakin jouduttiin ottaa.. =DDD

    Amanda:
    Kiitos =D voin joku kerta postailla hiustyyli asioista,mullakin on semmoiset jämäkät ja suorat hiukset jotka ei vaan millään taivu mihinkään,mutta niistä palailen myöhemmin =D tai oikeastaan pian.

    VastaaPoista

voi kommentoida =)