keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

gooood morning sunshine !!!

aamuaa aurinkoo..jiihu jiihuuu !!
aurinkopaistaa ja mikä sää.. mun eilinen toive on toteutunut,ei ehkä ihan mikään shortsi keli vielä mulle kyl.
Nuha nenäisenä oon vielä ,niin pysyn lämpimissä vaatteissa vielä.
Heräsin tosi aikasin juuri sen takia,et päivä tuntuu pidemmältä ja mulla on treffit mamman kanssa et lähetään hulluille päiville... so watch out,jos löytyy jotain hyvää (mikä ei ole totta ,ei siel hullui päivillä oo mitään ever) niin kyynärpää taktiikka toimii... vai pitäiskö mun pukee lätkäkamat päälle,et selviin siitä ?? =D

näillä näkymin kuljeskelen tänään.
Lellus funny morning moment..





jeeeeps... mut meenpähän tästä niin en jää jumittaa himppeen... Ciao ciao.. catch ya later !

tätä biisiä by the way fiilistelen tällä hetkellä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)