keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Galna dagar

jep,tuli sitä sitten käytyä sielä hulluilla päivillä,but guess what ?? ingentin ostosta sieltä.. ei löytynyt mitään.. tai no oikeesti olisi ollut,mutta tarviinko oikeesti niitä tuotteita? noup. Kauhee ihmisvirta siellä oli joo,keltasien kassien kanssa ja penkomassa tuotteita. Äippä taas löysi itselleen edullisia ja hyviä löytöjä.. good for her =D
Mulla on ikävä niitä pikku rinkula munkkeja,niitä on ollut aina myynniisä hulluilla päivillä,siinä Stockan ulkopuolella ovien edustalla,tänä vuonna niitä ei ole.. byhyyy (itku) ne on just tavallaan kohokohta,tai niitä jaksaa odottaa ja jonottaa,nyt niitä ei ole kun joku on mennyt valittaa et niistä lähtee kauheen rasvan haju keskukseen.. voi surku..

mutta tämmöistä hullut päivät oli ja jatkuu sunnuntaihin asti.




mahtava löytö oli,mun lemppari sänkkäri stockalla Tonnikala ruisleipä 2,80 !! normaalisti se on 4€,mutta tää leipä on tajuttoman hyvää ,tonnikalaa,kananmunaa,majoneesii,tilliä.. siinähän se oli.. syön miltei tätä suunnilleen jokapäivä töissä eväänä,enkä kyllästy varmaan ikinä !


ja juomana toimi mulla Coca cola kirsikalla maustettu,oli kyllä hyvää.. itseasiassa parempaa kuin DR.Pepper limppari,tässä limussa kirsikan maku ei tule niin voimakasti esille kuin pepperissä


Heeei.. tässä oli tää mun bling bling pikkutakki ja halvalla lähti mukaan,mun mielestä tää on hauska ja sitä voi käyttää perusvalkoisen topin tai t paidan kanssa ,arki käyttöön tai miksi ei baarissakin.. tykkään itse todella paljon takista.. =D


huomenna aamulla lähen sitten autokouluun suorittaa kakkosvaihetta heti aamu ysiltä,joten ihmiset olkaa varuillaan kun tää neitokainen ratin taakse hyppää.. ahhaha =D no ei nyt.. ihan ok kuski oon.. ei suotta pelkoa !

2 kommenttia:

  1. mageeta, mä löysin galna päiviltä lacosten kengät ja bossin dödon ;)

    VastaaPoista
  2. nonnih !
    mä en löytänyt paljon mitään vaikka kui paljon etinkin.. good for you =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)