lauantai 10. huhtikuuta 2010

aurinkoo ja flunssaa0

heeeei.. nyt on kulunut muutamii päivii kun en ole kirjoitellut tänne.
Oon ollut tän ja edellisen viikon kaameessa flunssassa ja vieläkin jatkuu.. sitä se on kun puut alkaa kukkii,niin Lellun nenäkin alkaa mennä tukkoon ja aivastuksesta puheen ollen.. aivastin tänään alle 5 min varmaankin 10 kertaa.. ei oo mikään kauheen kiva fiilis =(
Joo tosiaankin flunssassa oon koko viikon kärsinyt ,sen takia voima ja olokin ei oo ollut mikään superhyvä,et kyllä on pakko jaksaa töihin säästää voimia... sängyssä oon makoillut ja ollutvaan.. tänäänkin jaksoin siivoo tän kämpänkin,onneksi en ihan yksin,vähänkin kun rehkii liikaa niin alkaa ahdistaa ja hapenpuute..
onneksi huomenna on vapaapäivä,niin saa olla vaan..
huomenna tosiaan olisi tarkoitus käydä ajelee sinne vantaan teollisuusalueelle,mulla alkaa muutaman viikon päästä autokoulun 2 vaihe.. jiaiks.. ihan turhaa rahastusta mun mielestä =/ lähes 300€ menee siihen että opetellaan bensankulutusta käyttää.. okei .. hyvää tietohan se on,mutta 300€ its way too much !!! ja kun en oo käynyt vielä pimeetä ajaa,niin meen sen suorittaa vuosaaressa simullaattorilla. =D hahaha.. how cool is that !!
sekin tosiaan maksaa 80€ eli loppujen lopuksi oon joutunut maksaa koko autokoulusta 2000€ waaaaaaaaah.... kui monet matkat oisin silläkin päässyt,ja kui monet kenkä ja vaatekappaleet oisin saanut.. ziiiiiiiis !
Ja sitten jos aikaa on ja nätti ilma,niin sunnataan Keravalle Tivoliin =D mutta sen näkee sitten huomenna,minkälainen olotila mulla on.

juuuh.. kerronpahan tässä vaikka pikaisesti ,mun muutamien menetettyjen päivien detailit:

Töissähän sitä ollaan oltu,pääsiäinen kuin menikin töitten merkeissä =D
Tiistaina kävin sitten ruoholahdessa pitkästä aikaan kiertelee.
Verkkokaupasta löysin mun kameraan tämmöisen hassunnäköisen kapistuksen ,mutta kamerapidike tää on ja halvalla lähtikin.


ja warehousesta lähti tämmöinen Friis&Company hapsulaukku mukaan


mun edelliselle hapsulaukulle kävi köpelösti. Juoksin aamulla metroon sateisena päivänä ja se vaan päätti irtisanoo itsensä irti sinä aamuna. Ja huono-onninen kun olin,niin laukku tipahti suoraan lammikonpäälle.. jee.

kiitos laukku näistä hyvästä 2kk,nyt sun on mentävä sinne laukkutaivaaseen.. ellei lellu jaksa jossakin vaiheessa korjauttaa.. =D

ja niin kävin hakee postista kauan odotettu nää nilkkurit <3



nää on jalassa aivan ihanat ,istuu todella hyvin. Ainoa huoli on että niissä kengissä on todella korkeat korot ja mun ystävät ovat todella lyhyitä.. niin pitää harkita voinko käyttää niitä.. koska muuten kukaan mun kavereista ei kehtaa seisoo mun vieressä... =/

samana iltana lähin sitten kattoo Janin treenei.. odotan et kesä tulee niin saa napsittuu vähän luonnonvalossa hyviä pelikuvia.



ja tässä on muutaman päivien aikana vaateasut,mitkä mulla on ollut:



Zarasta takki,noin 3 vuotta vanha .

perjantai ilta:






näillä mentiin sitten .

käytiin sitten pitkästä aikaa leffassa kattoo se Titaanien taistelu

ja 3D:nä

mä en vaan tiiä,jo 20min kun elokuva oli pyörinyt,niin ei se vaan uponnut yhtään muhun... mun mielestä elokuvan rekvisiitat ja lavastukset oli erittäin huonosti tehty.. ei ollut jotenkin saatu sitä oikeeta fiilistä mukaan... i dunnooo.. ehkä oon käynyt elokuvissa liikaa.. hahah

mut semmoinen riemu viikko on ollut ja jatkuu vielä ainaskin tämän päivän =D
ihanaa aurinkoista päivää kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)