sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

sunday sunday

heijoo!
on taas kulunut päiviä kun en ole kirjoitellut tänne. On ollut pipi olo eli flunssa vaan pahenee ja pahenee ja tuntuu et väsymys voittaa mut kohta,tuntuu et ei jaksa ja oon suu pielet koko ajan alaspäin =( mä niin toivon et tää välivaihe flunssasta lähtee kohta pois,vois vaan vetää vessanpöntöstä alas noin vaan..
Joo hulluu on ollut töissä,kauhean kiirre ollut kun kesäterassikin on avattu,sen takia kun tuun kotiin,niin olen ollut aivan loppu.
Onneksi tänään on vaan 1,5 tuntiä töitä niin se ei haittaa,sitten lähen taas ajelee sinne vantaalle,missä se mun ajorata on ja sitten en tiiä,toivottovasti jotain kivaa kun oon vähän kyllästynyt olee vain töissä ja kotona.
Hulluilta päiviltä olen löytänyt muutamat legginssit,ripsivärin ja hmmm.. olikohan se siinä sitten ? =D varmaankin meen tänään vielä pyörähtää siellä hullunmyräkässä jospa jotain kivaa olisi.

tänään olen vähän merihenkinen sekoitettuna casual:


tää huivi on mulla ekaa kerta päällä,sain tän kanta-asiakkaalta lahjaksi jouluna.. kiitos leena ja timppa =D aivan ihana <3


ja ton topin ostin eilen henkasta ja maukasta
mutta lähenpä tästä töihin hipsii et saan paikat kuntoon ennenkuin se aukeaa.

tätä biisiä oon fiilistellyt nyt vähän aikaan,ihana kesä biisi ja noi sanat
" i wanna be a billionare" NIINPÄ !

2 kommenttia:

voi kommentoida =)