maanantai 12. huhtikuuta 2010

kerava,tivoli ja hattaraa

Eilinen sunnuntai päivä oli BUENO !
Aurinkopaistoi taivaalta jo heti aamusta. Itse heräsin jo siihen 10.00 aikoihin vaikka meninkin nukkuu vasta kolmen jälkeen yöllä. En vaan jaksanut odottaa pääseväni ulos nauttimaan auringosta.
Lähettiin jo liikenteeseen ennen kahtatoista.
Eka ajoin meidät sinne vantaalle lähelle lentokenttää ,siellä sijaitsee mun 2 vaihe autokoulussa. Olen tainnut kerran ajaa sinne autokoulun ykkösvaiheen aikana,mutta siitäkin on kaksi vuotta aikaa,niin nyt oli hyvä käydä siellä taas.. kun mulla tosiaankin alkaa se kakkosvaihe muutaman viikon päästä. Nyt tiiän missä paikka on ja osaan ajaa sinne sitten silloin.
Joooooh... löysin mun vuoden kadotetun navigaattorin. Luulin et se oli varastettu,olin ettinyt sitä ihan jokapaikasta,kaikista laatikoista ja koloista.. ei vaan löytynyt.
Nyt kun pikkuveli lähti 3 viikoksi vietnamiin,niin hän jätti oman autonsa mun ja äidin käyttöön. Tutkiskelin huvikseen hanskalokerosta mitä levyjä sillä oli siellä,niin kas kas.. siellähän se mun TOM TOM navigaattori olikin.. kaikki näitten päivien jälkeen,niin se oli ollutkin koko ajan pikkuvelin hanskalokerossa. !
Mullahan on tosiaankin eirttäin huono tie muisti =D nyt ei ole sitäkään huolta enään.. TOM TOM on palannut mun elämään taas.

Tämän jälkeen sitten suunnattiin sinne Keravalle. Musta on ihanaa käydä keravalla,onhan se mun syntymäkaupunki.
Kaikki muistot mitä lapsena on tapahtunut ne kaikki muistot paulautuu aina mieleen ,kun käyn keravalla. Harmikseni en hirveän usein käy tai eksy sinneppäin,ihan muun kiireitten asioitten ja elämän takia. Ehkäpä kesällä tulee käytyy ainaskin muutaman kerran,siellähän järjestetään elokuun aikana sirkusmarkkinat,elikkä tämän vkl aikana löytyy Tivoli,markkinat ja sirkustaiteilijoita !

ihan huippuu ja sitten Valkosipulifestarit,elikkä kaikki tuotteet ovat tehty sipuleista,oluet,makkarat,leivät ihan kaikki on jollain tavalla sipulilla maustettu ja höystetty,elikkä vampyyrit ei kannata eksyy sinne ainaskaan siihen aikoihin.

mutta sinne sitten mentiin sen Tivolin takia ja hauskaahan meillä oli:








Sieltä löyty vaikka mitä laitteita,vieläkin samoja laitteita oli mitä muistinkin ja muutamia uusiakin oli:

Twister


maailmanpyörä


kauhutalo

laitteita kun katteli,niin itsekkin teki mieli mennä johonki... päätettiin sitten korkata kesän ensimmäiset huviajelut sitten:


ja tähän laitteeseen päädyttiin:


luultiin et toi laite oli ihan lälly,mutta se oikeesti anto kovaa kyytiä meille ! Tuntu ihan mahassa ja nahoissaan koko ryöpytys,mun vieressä oli pikkutyttö jolta meinasi oksennus tulla sen ajon aikana.. voi eiiii..

joo,mun pää taisi mennä ajon aikana niin pyörrälle,että erehdyin mun poikaystävästä mr. Hiirulaiseen.


kaikkee grilliruokia ja makeismyyntejä tulikin siellä nähtyy kans ja sitten kun näin hattara puodin,niin mun oli ihan pakko korkata kesän ensimmäiset hattarat !



Jani pääsi taas kutsuu mua punkeroksi =D

sitten tivolireissun jälkeen nälkä yllätti mut,mentiin keravan paikalliseen PROVENCALE ravintolaan syömään,joka sijaitsee juhokustin kauppahallin sisällä, hyvät ruuat sieltä saa.




söin nauhapastaa,juustokastikkeella ja kanalla.. nams.. jani otti perinteisen pizzan.

kivaa oli taas vierailla keravalla.

Aikaa kun oli vielä,niin suunnattiin Flamingoon.. ajon aikana jania harmitti sikana kun oli niin nättipäivä ja Golf radat ja kausi oli alkanut,sitä himotti ihan hirveästi lähtee jo pelaamaan.
Flamingoon päästyään,niin molempien silmät kirkastu.



siellä oli waynes kahvila,minkä yhteyteen oli rakennettu kaks "koppia" missä voi pelata golfia simulaattorilla.. hahaha.. hauska idea !
Janihan sit innostu,jos ei ulos päässyt pelaa,niin pelataan sitte sisällä... koko tunti maksoi 35€.





Jätin sitten janin pelaa ihan yksin koko kierroksen,kun itse en osaa pelaa.. lähin sitten kiertelee kauppoja.. sitähän mä osaan tehä =D

päivän asuna mulla oli tämmöinen,farkku takilla pärjäsi erittäin hyvin:


farkkutakki Gina tricot
valkoinen kauluspaita Charlotte Russo
Legginssit on Ginan
kengät Century 21
farkkutakin ostin tammikuun aikoihin Ginasta ja oli alessa 10€.. oli hyvä löytö !

semmoinen sunnuntai päivä oli =D

3 kommenttia:

  1. heiii söpis! ihanat aurinkolasit! saanko kysyä mistä oot ne ostanut? ;-)

    VastaaPoista
  2. heeeips cutie pie.. lasit on Biancosta ;D

    VastaaPoista
  3. voidaanko olla kavereita ku oot niin söpö ja kiva :D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)